Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی اصغر موسوی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: پیگیری‌های لازم برای صدور مجوز راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری توسعه اقتصادی شهرداری توسط وزارت کشور درحال انجام است.

وی بابیان اینکه تا قبل از صدور مجوز ۲ سازمان جدید، شهرداری گنبدکاووس دارای ۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل بار بود، گفت: اقدامات لازم برای تبدیل شهرداری به ۲ منطقه یک و ۲ با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با تشریح برخی اقدامات عمرانی شهرداری گنبدکاووس طی یک سال گذشته اضافه کرد: بهسازی میدان‌ها، بوستان‌ها، بلوارها، مبلمان و فضای شهری، پیاده روسازی، زیرسازی، آسفالت و بتن ریزی معابر و کوچه‌ها بویژه در مناطق و محلات قدیمی و نصب ۵۰۰ پایه چراغ‌ روشنایی بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

به گفته وی، فقط در بخش آسفالت معابر شهری از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ هزار تن آسفالت ریخته شده و ۲۰ هزار تن دیگر هم درحال پخش در سطح معابر است که هزینه این فعالیت عمرانی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

پروژه درحال ساخت فرهنگسرای شهرداری گنبدکاووس در خیابان بعثت 

شهردار گنبدکاووس همچنین به برخی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دست اقدام شهرداری نیز اشاره کرد و بیان داشت: احداث ترمینال مسافربری برون شهری در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار و زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال که هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

موسوی، احداث فرهنگسرا در خیابان بعثت با زیربنای افزون بر هزار و ۸۰۰ مترمربع  با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، احداث خانه محله سیدآباد - بدلجه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، احداث شهر بازی مسقف در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در بوستان الغدیر و پیگیری احداث شهربازی مدرن در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار با مشارکت بخش خصوصی، احداث بوستان بانوان که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، توسعه کشتارگاه سنتی شهرداری به صنعتی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، بتن ریزی رنگی پیاده‌روهای ورودی شهر و بهسازی مرحله نخست بوستان پنج هکتاری داریوش با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال بخشی از پروژه‌های در دست اقدام و ساخت شهرداری گنبدکاووس برشمرد.

وی بابیان اینکه بیشتر پروژه‌های اشاره شده عمرانی شهرداری گنبدکاووس تا پایان امسال یا نهایت سال آینده به بهره‌بردای خواهد رسید، گفت: احداث ۲ تقاطع غیر همسطح در میدان امام علی (ع) و میدان بسیج این شهر در دستور کار قرار دارد که هم اکنون مشاور درحال مطالعات نهایی آن است و به احتمال زیاد عملیات اجرایی یکی از این ۲ تقاطع امسال شروع خواهد شد.

موسوی، بهسازی جاده سلامت در حاشیه گرگانرود تا بوستان مادر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی سازمان بازآفرینی شهری، طرح توسعه بوستان مادر با خرید اراضی اطراف، پیگیری احداث پارکینگ طبقاتی خیابان حافظ توسط بخش خصوصی، ساماندهی و تجهز پناهگاه نگهداری سگ‌های ولگرد، نصب سر یا تندیس مشاهیر بزرگ ایرانی و منطقه جرجان زمین (گنبدکاووس) در میادین شهری و نوسازی ۲۲ عدد دکه مطبوعاتی و فرهنگی شهر را از دیگر برنامه‌های شهرداری اعلام کرد.

پروژه درحال ساخت پایانه مسافربری برون شهری شهرداری گنبدکاووس

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این نشست با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه با مجموعه شهرداری و شورا جهت انعکاس اخبار و اقدامات انجام شده، برلزوم استمرار و تقویت این همکاری‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند به این نهاد خدماتی در بهبود ارائه خدمات و فرهنگ سازی برای پرداخت عوارض توسط شهروندان کمک کنند.

رسول پایدار افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس از انتقادهای سازنده اصحاب رسانه و بیان کاستی‌ها استقبال می‌کنند و درخواست دارند قبل از انتشار مطالب حوزه مدیریت شهری، پاسخ مسوولان شهرداری و شورا را هم دریافت نمایند.

وی اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری به منظور ارتقای آگاهی مردم نسبت به اسب ترکمن و معرفی صنعت پرورش اسب و مزایای اقتصادی و شغلی آن، به متولیان امر در برگزاری جشنواره اسب اصیل ترکمن در گنبدکاووس کمک کنند.

پایدار، حمایت از تیم والیبال شهرداری را با هدف کمک به توسعه این رشته ورزشی، استعداد یابی و ایجاد محیطی آرام برای سرگرمی جوانان و نوجوانان را اقدامات چند سال اخیر شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس اعلام کرد و گفت: امسال ۹۰ میلیارد ریال بودجه برای این تیم پیش بینی شده است ضمن اینکه از رشته والیبال نشسته جانبازان این شهر هم حمایت مالی می‌شود.

درپایان این نشست که با بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری گنبدکاووس همراه بود از اصحاب رسانه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس افتتاح پروژه گلستان شهرداری گنبد کاووس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس افتتاح پروژه گلستان گنبدکاووس افتتاح پروژه گلستان شهرداری گنبد کاووس شهرداری گنبدکاووس پیشرفت فیزیکی میلیارد ریال اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا الهیاری، شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تأیید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6094172

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است