Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش کار ساده‌ای برابر مس کرمان ندارد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مس کرمان تیمی است که در هفته گذشته گل‌های زیادی زد و باعث شگفتی شد. این تیم به تازگی به لیگ برتر آمده است و نشان داده است که تیم خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس کرمان از نظر امتیاز با ما برابر است. ما در لیگ برتر تیم ضعیفی نداریم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی به شناخت کامل از استقلال خواهید رسید، گفت: نمی‌شود شناخت ۱۰۰ درصدی ایجاد شود. من ایده‌های زیادی در فاز حمله و دفاع دارم. زمان می‌خواهد تا چیزهایی که می‌خواهم عملی شود. از رفتار بازیکنانم فعلا راضی هستم و مسائلی که مد نظرم است، در میدان پیاده می‌شود. بازی فقط بحث تهاجمی نیست. در بازی مقابل سپاهان و ملوان، حریف منتظر تک فرصت‌های گلزنی است. مس کرمان تیمی است که می‌خواهد از استقلال امتیاز بگیرد و منتظر اشتباهات کوچک هستند تا به گل برسند. اگر بخواهیم با یک بازی مثبت پیش برویم و مثبت کار کنیم، می‌توانیم ریسک کنیم. ما تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف باشیم. باید حریف خود را کنترل کنیم و برای اینکه اینطور بازی کنیم، باید از نظر فیزیکی و ذهنی آماده باشیم.

سرمربی استقلال درباره مسائلی در خصوص جادوگری در فوتبال گفت: دوست ندارم به این مسائل اعتقاد داشته باشم. یک نفر در فوتبال به من گفت امکان هر چیزی وجود دارد. برخی مربیان می‌شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم ولی این مسائل را دخیل نمی‌کنم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران باشگاه مس كرمان فرزاد حسین خانی ریکاردو ساپینتو مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست