Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@21:02:31 GMT

خزعلی: زیرساخت‌ها در آزادی برای حضور زنان فراهم است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۵۴۰۲

خزعلی: زیرساخت‌ها در آزادی برای حضور زنان فراهم است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: برای حضور زنان در استادیوم آزادی برای تماشای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تلاش شده تا زیرساخت‌ها آماده و بازی خوب و سالمی برگزار شود.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای نخستین بار گفت: دولت جمهوری اسلامی می‌خواهد ضمن حفظ ارزش‌ها، همه شهروندان از حقوقی که دارند استفاده کنند به همین دلیل سعی می‌کند زیرساخت‌ها را آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازی ایران و عراق هم تلاش شد زیرساخت‌ها در ورزشگاه آزادی آماده شود که البته بازی سالم و خوبی برگزار شد. حضور زنان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تصمیمی است که دولت و شورای تامین می‌گیرد و امیدواریم به نتیجه خوبی ختم شود.

معاون رئیس‌جمهور در پایان در پاسخ به این پرسش که شما در بازی ایران و عراق در ورزشگاه بوده و عنوان کردید فضا به نظر مهیاست، افزود: به عنوان مسئول وظیفه داشتم در مکان‌هایی که دختران حضور پیدا می‌کنند و دولت شرایط حضورشان را فراهم می‌کند، حضور داشته باشم و فقط شنونده نباشم، بلکه زوایای امر را ببینم تا اگر مشکلاتی هست از نزدیک لمس کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم به صورت غیررسمی وارد ورزشگاه شوم و همه بخش‌هایی که زنان باید استفاده می‌کردند را دیدم. شرایط خوبی فراهم شده بود، وسایل حمل و نقل و امکانات دیگر مانند حفاظت و امنیت بانوان فراهم بود. حتی به خاطر فاصله‌گذاری صدایی از بخش مردان به بانوان نمی‌رسید و آرامش خاطری برای بانوان که در حریم مناسب هستند، فراهم می‌کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استادیوم آزادی زیرساخت ها حضور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرب می‌خواهد هویت زنانه را از بین ببرد
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است