Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:36:55 GMT

پایان خانه به دوشی امید شهر خسته!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۸۰۸

پایان خانه به دوشی امید شهر خسته!

تیم نساجی پس از حدود ۴۰۰ روز میزبان حریفان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهد بود

تیم نساجی مازندران پس از ۳۹۳ روز بار دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به میدان می‌رود. آخرین دیداری که در این ورزشگاه برگزار شد به بیست‌وپنجم بهمن ۱۳۹۸ و دیدار نساجی مقابل پارس جنوبی جم که با نتیجه بدون گل پایان رسید برمی‌گردد که در آن دیدار بارش شدید باران مانع حضور پرشور هواداران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان لیگ بیستم خلیج فارس، سازمان لیگ از قانون منع بازی در چمن مصنوعی در لیگ برتر خبر داد و تنها دو ورزشگاه در ایران با این مشکل مواجه شدند. این درحالی است که مس رفسنجان فصل گذشته با چمن طبیعی در ورزشگاه خود به مصاف رقبا رفت اما با گذشت قریب به دو فصل چمن ورزشگاه وطنی هنگام شروع فصل برای میزبانی آماده نبود. نساجی چی‌ها فصل گذشته بازی‌های خود را در ورزشگاه شهدای ساری آغاز کردند اما پس از چند هفته به دلیل کیفیت پایین چمن ورزشگاه، مجبور به خانه به دوشی و هر بازی متحمل هزینه‌های زیادی برای میزبانی در شهرهای دیگر شدند.

در پایان فصل اخیر با توجه به قهرمانی نساجی در جام حذفی با نگاه‌های ویژه به وضعیت آماده سازی ورزشگاه وطنی، وعده‌های اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مازندران همراه با جلسات متعدد همراه شد اما هیچیک تا شروع فصل سرانجامی نداشت.

در سفر اخیر رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در اسفند ماه ۱۴۰۰ به استان مازندران آماده سازی چمن ورزشگاه در دستور کار قرار گرفت اما به دلیل کند بودن روند آماده سازی وطنی مهیای بازی در هفته اول مقابل مس رفسنجان نبود و نماینده استان مازندران به اجبار در هفته اول فصل، بازی خود را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کرد.

پس از کش و قوس‌های فراوان و با حضور داود رفعتی ناظر ویژه سازمان لیگ تیم نساجی مجوز بازی در ورزشگاه وطنی را گرفت. فرداشب و از ساعت ۲۰ در دربی شمال کشور، قائمشهری‌ها میزبان همتای شمالی خود، ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهید وطنی خواهند بود و شنیده می‌شود در همان روز با حضور وزیر ورزش و استاندار مازندران این ورزشگاه افتتاح خواهد شد.

پیش بینی می‌شود باتوجه به حضور ۳۰ درصدی هواداران در فصل پیش‌رو مازنی‌ها بازی‌های خانگی این فصل تیم محبوب خود را در استادیوم وطنی نظاره‌گر خواهند بود و بار دیگر قائمشهر شور و شوق زیبای روز بازی را به خود خواهد گرفت.

کد خبر 599274

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم نساجی مازندران شهید وطنی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر ورزشگاه وطنی قائم شهر تیم فوتبال ملوان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:    گروه A - میزبان: قشم   پاس بندرلنگه ۶۳    شهر بسکتبال قشم ۶۶    گروه B - میزبان: شهرکرد   خانه بسکتبال شهرکرد ۸۹   سامان صنعت پویا اصفهان ۸۲    گروه C - میزبان: ماهشهر   جنوب نوین ماهشهر ۸۱    پترونوین ماهشهر. ۷۰    گروه D - میزبان: ایلام   خانه بسکتبال ایلام ۵۰   خانه بسکتبال همدان ۵۵   گروه E - میزبان: تهران    شوان پارسه ۶۷   نفت تهران ۶۹   گروه F - میزبان: گرگان    شهباز شاهرود ۵۱ خانه بسکتبال گرگان ۶۴   گروه G - میزبان: قم    فرخ دانه کیمیا ۶۴   کشاورز قم ۵۸   گروه H - میزبان: ابهر    خانه بسکتبال ابهر ۷۷    فراز انرژی پاد ۷۲

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!