Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:51:13 GMT

کمبود آب کشاورزی باغات انگور تاکستان را تهدید می کند 

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۵۶۸۷

کمبود آب کشاورزی باغات انگور تاکستان را تهدید می کند 

به گزارش خبرنگار ایرنا، رجب رحمانی چهارشنبه شب در شورای اداری شهرستان تاکستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود:شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسوولیت با الگوی مدیریتی خود ماندگار شدند و ویژگی‌های مدیریتی این شهیدان باید در جامعه گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی کشور با افت و خیزهای زیادی مواجه بوده است، اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز مرهون رشادت‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و پاسداران است و ما قدردان خدمات آنان هستیم.

رحمانی تصریح کرد: در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی از رییس جمهور تا یک روستایی در کشور شهید دادیم و بعد از شهادت شهید رجایی و باهنر دشمنان برای سرنگونی نظام امید بسته بودند اما وجود ولی فقیه موجب شد نظام مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.

 نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته دولت باید قدردانی کنیم از تمام دولت ها به ویژه دولت انقلابی، مردمی و پیگیر که شبانه روز برای خدمت به مردم فعالیت می کند و تکلیف ما برای خدمت به مردم سنگین است و این هفته فرصت مناسبی است که از تلاش های دولت انقلابی که در این شرایط سخت در حال خدمت هستند تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: دولت انقلابی و مجلس انقلابی فعالیت و توان آن باید دو چندان باشد که در یکسال به ۳۱ استان سفر کرده است و در استان قزوین ۶ شهرستان داریم و استاندار چند مرحله در تاکستان حضور پیدا کرد و از مدیران کل هم انتظار داریم در توزیع اعتبارات عادلانه عمل شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وحدت قوا در این دوره مثال زدنی است و در اقصی نقاط تداوم پیدا کرده است، ما اهل تعامل با دنیا هستیم اما منافع کشور را فدای هر توافقی نمی کنیم توافق باید قیمتی باشد و مصوبه مجلس در خصوص برجام آینده کشور و نظام با تدابیر انجام شده روشن وخوب است.

وی افزود: شهرستان تاکستان از سه سد موجود در استان حق آبه خود را می خواهد.  

رحمانی خاطر نشان کرد: در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، آب‌رسانی به ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستای استان قزوین مصوب شد که شایسته است طرح آب‌رسانی به‌صورت جهادی برای هر ۱۴ شهر هم‌زمان آغاز شود.

وی تاکید کرد: کشاورزان در تامین گازوییل برای چاه خود دچار مشکل هستند باید وضعیت سوخت چاه های فرم پنج مشخص شود و در خصوص منافع مردم با کسی تعارف نداریم  و خدمتگزار همه هستیم باید افرادی که کشمش مردم را دریافت کرده اند پول آن را به ۱۷هزار نفر از باغداران برسانند.  

وی افزود: کشاورزان و باغداران شش هزار تومان تعرفه بسته اند ستاد تنظیم بازار روی این قیمت تجدید نظر باید بکند همچنین در شهرستان تاکستان ۱۷۶ نوع انگور وجود دارد و لذا ضرورت دارد که شهرستان پایلوت باغ های انگور باشد.  

رحمانی افزود: دولت خدمتگزاری به مردم را همچون شهیدان رجایی و باهنر الگوی خود قرار داده و بدون منت در این مسیر گام برمی‌دارد.

برچسب‌ها هفته دولت تاکستان کشاورزی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت تاکستان کشاورزی هفته دولت تاکستان کشاورزی استان قزوین استانداری قزوین رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته بیست و پنجم، تیم شمس آذر قزوین در خانه به مصاف تیم پیکان می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

بازی با نظر کمیته انظباتی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

آغاز لیگ هندبال نونهال استان

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مقاومت آبیک، پویا تاکستان، کیان تاکستان، نوژیان قزوین بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز جمعه در تاکستان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل