Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریادشیران درباره مجمع هشتم شهریور ماه صحبت کرده است...

نادر فریادشیران پیشنهاد داده مجمع فدراسیون فوتبال به همه نامزدهای ریاست رای سفید بدهند.

به گزارش طرفداری، گفتگوی نادر فریادشیران با رسانه طرفداری را می خوانید:

ثبت نام برخی افراد در کمیته ملی المپیک برایم شبیه جوک است

همه ما واقف هستیم چهار روز دیگر انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می شود که خیلی هم برای ورزش کشور ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دیدیم افرادی هستند که در قواره کمیته ملی المپیک نیستند و هیچ سابقه ای هم ندارند ولی ثبت نام کردند و چنین چیزی برایم شبیه جوک است.

 واقعا ظرفیت مدیریت فوتبال کشور ما همین قدر است؟

انقدر آدم های بزرگ داشتیم که اصلا وارد این عرصه نشدند و یک سری آدم هایی که وارد شدند هم اصلا در حد و اندازه های کمیته ملی المپیک نیستند. زیاد به این مساله ورود نمی کنم ولی در همین حد بگویم چیزی که الان دغدغه من است، به جز ورزش ملی و کمیته ملی المپیک، تیم ملی فوتبال ما است. دو روز بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک، انتخابات فدراسیون فوتبال را داریم و با این چیزهایی که من می شنوم، اگر این شنیده ها صحت داشته باشد، مهدی تاج شانس حضور نخواهد داشت و احتمالا انتخابات فدراسیون فوتبال با دو نفر جلو می رود. نماینده های فیفا و AFC هم می آیند و انتخابات احتمالا به شکل رسمی برگزار می شود. آیا واقعا ظرفیت مدیریت فوتبال کشور ما همین قدر است که فوتبال مان به دو نفر یعنی عزیز محمدی و ماجدی برسد؟ هر دو عزیز و محترم هستند ولی آیا پتانسیل و بضاعت ما در مدیریت فوتبال کشورمان همین دو نفر هستند؟

 فوتبال ما نیاز به مدیران توانمند دارد

شخصا هیچ مشکلی با میرشاد ماجدی ندارم، خودش هم بهتر می داند ولی من عملکرد ایشان را در فوتبال دیدم و به خصوص در این هشت، نه ماه همه رقم عملکرد ایشان را دیدیم. رفتار ایشان با اسکوچیچ را ببینید چگونه بوده است؟ یا عملکرد ایشان در برخی انتصابات... عزیز محمدی هم از دوستان ما است و یک مدت هم سرپرست تیم ملی امید بود ولی ایشان هم یک نایب رییس معرفی کرده که ما اصلا نمی دانیم چه کسی است، فوتبالی نیست. ایشان چیزهایی به من گفتند ولی احساس می کنم عزیزمحمدی نمی تواند فوتبال کشورمان را نجات بدهد. فوتبال ما نیاز به دگرگونی اساسی و مدیران توانمند دارد که بتوانند فوتبال ما را هدایت کنند.

نامزدهای فعلی نمی توانند مشکلات فوتبال را حل کنند 

این دو نفری که هستند نمی توانند مشکلاتی مثل دلالی، تبانی و جابجایی پول های میلیاردی را حل کنند. مدیران با تجربه باید بیایند تا فوتبال ما را از این وضعیتی که همه را نگران کرده، نجات بدهند. آن از وضعیت فوتبال باشگاهی مان که استقلال و پرسپولیس حذف شدند و آن هم از هزینه های میلیاردی که از سرخابی ها بگذریم، فولاد مبارکه رکورد زده و با پرونده ای که آمده، حس می کنم نیاز به دگرگونی در فوتبال داریم. با وجود افرادی که کاندید شدند، چنین چیزی امکان پذیر نیست.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رای سفید بدهند 

پیشنهاد می کنم اعضای مجمع فدراسیون فوتبال یک کار ماندگار انجام بدهند و به این دو نفر رای سفید بدهند. میرشاد ماجدی و عزیزمحمدی 5 درصد پتانسیل بالایی که ما در مدیریت داریم هم نیستند. به نظرم اعضای مجمع در یک کار ارزشمند که در تاریخ ماندگار می شود، برای اولین بار سراغ لابی گری، رفیق بازی و وعده و وعیدهایی که اکثرا انجام نمی شود یا اگر بشود، خلاف شرع است نروند و رای سفید بدهند. چرا؟ چون انتخابات به زمان دیگری موکول شود.

فریب وعده و وعیدها را نخورید 

اجازه بدهید همین میرشاد ماجدی تا جام جهانی بماند و بعد از آن فرخوان جدید بدهید. مطمئن باشید افراد بهتر و جوان تر با کارآیی بیشتر می آیند که کشتی توفان زده فوتبال کشورمان که هزاران هزار استعداد، امکان مالی، آدم های متخصص و کاربلد دارد از این وضعیت اسف بار فوتبال خارج شویم. یک بار در طول تاریخ، اعضای مجمع فریب وعده و وعید دیگران را نخورند و وجدان خودشان را درنظر بگیرند و رای سفید بدهند تا انتخابات جدید انجام بشود. مطمئمن هستم اگر چنین شود، بالای ده، پانزده نفر برای ثبت نام می آیند. در این شرایط اعضای مجمع فقط می توانند کمک کنند، آن هم با دادن رای سفید. اگر شما چنین کاری بکنید، اسم تان ماندگار می شود ولی اگر به کسانی رای بدهید که نتوانند مشکل فوتبال ما را حل کنند، قطعا مقصر و مسئول خواهید بود. بیایید و یک بار اسم خودتان را در طول تاریخ ماندگار کنید و رای ندهید.

اخبار داغ 

وویس باور نکردنی از یک ملی پوش؛ اعتراف به شرط بندی و تهدید جانی و مالی! / اختصاصی طرفداری رونمایی از گران ترین بازیکن فصل استقلال + سند کوین تراپ می‌تواند تبدیل به دروازه بان اول منچستریونایتد شود همسر دی ماریا: منچستر بدترین شهر جهان است؛ آنخل به خاطر پول به آنجا رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال نادر فریادشیران رای سفید بدهند اعضای مجمع فوتبال ما دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ظهور شتر مرغ نادر در عربستان پس از یک قرن

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900541

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»
  • ببینید | ظهور شتر مرغ نادر در عربستان پس از یک قرن
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی