Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر رضایی گفت: ۴۸ طرح شامل ۳۸ طرح طرح‌های قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح و در کل با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان است.

او تصریح کرد: ۳۸ طرح با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان و ۱۰ طرح با ۷۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گفته او، طرح‌های قابل افتتاح در بخش خدماتی ۱۰ پروژه، بخش عمرانی ۲۰ پروژه، بخش آموزشی هشت پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل گفت: ۱۰ طرح نیز که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود شامل ۱۰ پروژه عمرانی است.

رضایی در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته دولت به نام شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفت: نامگذاری هفته دولت با نام شهید رجایی و باهنر تعیین شاخص دولت تراز در ادوار مختلف جمهوری اسلامی ایران است.

او با تاکید بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی شهریور پارسال در هفته دولت تصریح کرد: مقام عظمای ولایت در این سخنرانی بر مصادیق مردمی و ارزشی بودن، بازسازی انقلابی و حرکت در مسیر انقلاب را از مدیران دولتی انتظار دارند.

به گفته او، به میان مردم آمدن و بی واسطه شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها، پرهیز از تکبر و غرور و تفاخر و از بالا نگاه نکردن به سطح پایین و زیستن با مشی و شیوه مردم از مصادیق مردمی بودن دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی پارسال برای هیات دولت بوده است.
رضایی تاکید کرد: مشی مدیران در بدنه دولت باید حرکت در مسیر تحقق شعار‌های دولت و اجرایی شدن برنامه‌ها در این حوزه باشد.

او با بیان اینکه آرمانی‌ترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران باز تعریف رابطه خادم و مخدوم است افزود: مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در یکسال کنونی تغییر نگاه دولت به مردم است.

به گفته او، دستاورد باز تعریف رابطه خادم و مخدوم پشتوانه مردمی و سرمایه اجتماعی در راستای امیدآفرینی برای ملت است.


چالش زیست محیطی فولاد در حال بررسی کارشناسی است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان نشست خبری و در پاسخ به سوالات خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه پاسخ و رسیدگی وی در برابر دغدغه مردمی برای چالش زیست محیطی و آبی ایجاد شده فولاد کویر در یکسال اخیر بویژه منازعات و انتقادات و اعتراضات در فضای حقیقی و مجازی گفت: سه نشست جداگانه با بخش خصوصی شرکت فولاد کویر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و منتقدان فعالیت شرکت در راستای اعلام یک نظر واحد و منسجم برگزار شد.
رضایی گفت: در حال حاضر کارشناسی موضوعات زیست محیطی را در حال مطالعات و بررسی دارد که نتیجه تحقیقات و بررسی کارشناسی شده به مردم اعلام خواهد شد.
دوم تا هشتم شهریور روز شهادت مظلومانه رجایی و باهنر بدست منافقان در سال ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
عناوین روز‌های هفته دولت با شعار "دولت مردم دوم تا هشتم شهریورماه امسال از روز چهارشنبه به ترتیب میثاق با ولایت، فسادستیزی و عدالت، تحول و خلاقیت، خانواده و سلامت، اخلاق و معنویت، دانش و پیشرفت و شجاعت و عقلانیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آران و بیدگل هفته دولت عملیات اجرایی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل