Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کردند: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

این مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار شاهچراغی؛ استاندار قم با تسلیت ایام حزن اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به سابقه طولانی و درخشان شهر قم در ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت و اظهار کرد: ائمه معصومین (علیهم السلام) از قم به عنوان حرم خویش یاد کرده و اهل آن را ستوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر قم افزود: شما در خدمت رسانی هم باید توجه ویژه به مردم متدین و انقلابی قم داشته باشید و هم باید رفاه زائران آن حضرت را مدنظر داشته باشید. باید شهر قم به عنوان مرکز جهان تشیع و نقطه شروع انقلاب اسلامی نمایانگر خدمات نظام مقدس اسلامی باشد.

آیت الله نوری همدانی اهمیت آبخیزداری و ایجاد فضای سبز در اطراف قم را یادآور شد و افزود: باید برنامه ریزی جامعی برای سرسبزی و عمران اطراف قم صورت گیرد و این یکی از اولویت های شما باشد.

آیت الله نوری همدانی دقت در استفاده از بیت المال را مسئولیت سنگینی عنوان نمود و خواستار توجه ویژه به بیت المال و جلوگیری از اسراف در آن شد و افزود: شما باید از سیره علوی در استفاده از بیت المال پیروی کنید و توجه داشته باشید این یک مسئولیت بسیار سنگینی است.

آیت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

وی در ادامه با انتقاد از اجاره بها و گرانی مسکن خاطر نشان کردند: امیدوارم با سعی و تلاش شما شاهد رفع تبعیض و بی عدالتی و ریشه کن شدن این مشکل باشیم.

آیت الله نوری همدانی یکی از برنامه های نظام اسلامی را ریشه کن نمودن فقر، بی عدالتی و جهل دانسته و یادآور شد: حضرت امیر مومنان (علیه السلام) هنگام اعزام مالک اشتر به مصر در نامه ای به او نوشتند: ای مالک! « إنّما عِمادُ الدِّینِ و جِماعُ المسلمینَ و العُدَّهُ للأعداءِ العامَّهُ مِنَ الاُمَّهِ ، فلیَکُن صَغْوُکَ لَهُم، و مَیلُکَ مَعَهُم»؛ مالک بدان ستون دین و سپر در برابر دشمن همین توده های مردم هستند. از این رو باید توجه و عنایت به مردم سر لوحه کارهای شما باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سردار شاهچراغی؛ استاندار قم به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد ۱۰ ماهه استانداری در حوزه ساخت مسکن، ترمیم و بهبود جاده های اطراف قم، مسئله آب شرب و آب رسانی اطراف قم، رفع موانع تولید و … پرداخت.

منبع: سایت جماران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید تورم و گرانی گرانی مسکن اجاره بها آیت الله نوری همدانی اطراف قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس

امام جمعه بخش مرکزی یزد با انتقاد از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس گفت: این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: در بیش از یکصد دانشگاه در آمریکا حمایت‌های علنی از مردم مظلوم غزه در حال صورت گرفتن است که این خود جای شگفتی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: تظاهرات و تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه‌ها از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شده است که بزرگی این اتفاقات در حالی که این افراد زیر بمباران تبلیغات اسلام‌هراسی قرار دارند، چیز کمی نیست.

مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

مدرسی با بیان اینکه دولت‌های غربی در حال سرکوب دانشجویان و اساتید هستند، گفت: این اقدام نشانه ترس عمومی دولت آمریکاست و کار این دولت به جایی رسیده که در درون کشور خود نیز دست به اقدامات سرکوبگرانه و ضدبشری می‌زند.

وی ادامه داد: عمده مطالبات این دانشجویان و اساتید حمایت از مردم مظلوم غزه است و اعلام دارند که باید این نسل‌کشی انسانی در غزه متوقف شود و امکانات مورد نیاز به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده نشود و وتو صورت نگیرد.

مدرسی با اشاره به دلیل دیگر سرکوب دانشجویان آمریکایی بیان کرد: آمریکا فرزند نامشروع خود، رژیم غاصب صهیونیستی را در حال سقوط می‌بینند و تمام ملاحظات را کنار گذاشتند و روی حقیقی خود را نشان دادند و باید از رسانه‌های وابسته به غرب سوال کرد که چرا خبری از دانشجویان آمریکایی در این رسانه‌ها منتشر نمی‌شود و چرا سکوت اختیار کردید؟.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اختلافات بین بازار و دارایی افزود: قشر بازاری ما همواره حامی انقلاب بودند و هستند و مسئولان باید نسبت به این قشر حمایت‌های لازم را انجام دهند و باتوجه به شعار سال و اهمیت بازاریان در بخش توزیعی در عرصه بهبود تولید باید به این قشر کمک کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا از این شرایط سوءاستفاده کند، ادامه داد: باید مراقب بود تا دشمن از شرایط نتواند بهره ببرد و به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به پرونده مشروب‌خوری در فارس تصریح کرد: متاسفانه جمعی از تحصیل‌کنندگان رشته پزشکی به این مورد مبتلا شدند که این خود نکته غم‌باری است و خود پزشکان مضرات این مورد را می‌دانند و جای سئوال است که چرا اقدام به خوردن مشروب کردند.

مدرسی ادامه داد: دشمن در تمام اقشار ما به‌ویژه قشر تحصیل کرده نفوذ کرده است و این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد و نظارت و پالایش در این زمینه صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است