Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:19:38 GMT

بهره برداری از ۶۴ پروژه عمرانی هفته دولت در انزلی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۵۹۳۰

بهره برداری از ۶۴ پروژه عمرانی هفته دولت در انزلی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورخوش سعادت شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در بندرانزلی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه عمران روستایی در شهرستان انزلی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۷۵ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران انزلی انجمن صنفی داشته باشند

فرماندار انزلی در ادامه با انتقاد از عملکرد رسانه‌های این شهرستان گفت: رسانه‌های انزلی در انتقاد از مسئولان نیمه پر لیوان را نیز ببینند و معتقدم رسانه‌ای که تنها عیب‌ها را می بیند به مرور زمان مخاطب خود را از دست می‌دهد.

پور خوش سعادت با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم خواست حاکمیت است ادامه داد: نگرانی‌ها و گرانی‌ها مردم را ناامید کرده و رسانه‌ها نباید با دامن زدن به نگرانی‌ها مردم را ناامیدتر کنند.

وی با بیان اینکه شهر انزلی در محاصره حرایم دریا و تالاب و میراث فرهنگی قرار دارد اضافه کرد: نخبگان شهر با مطالبه گری بخشی از توسعه آینده شهر را رقم بزنند.

انزلی کمترین بودجه را از دولت دریافت می‌کند

فرماندار انزلی در ادامه با اشاره به اینکه این شهرستان کمترین بودجه را از دولت دریافت می‌کند گفت: بندرانزلی جز ضعیف‌ترین شهرها است اما در سازمان برنامه و بودجه این شهر به عنوان شهر برخوردار معرفی شده در حالی که به شهرستان تازه تأسیس خمام بودجه بیشتری نسبت به انزلی تعلق می‌گیرد.

پورخوش سعادت با تاکید بر ضرورت شفاف سازی عملکردها از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تصریح کرد: معتقدم نباید علیه هیچ خبرنگاری شکایت تنظیم شود اما رسانه‌ها نیز نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی با اشاره به وجود افراد شاخص و نخبه بسیار در انزلی ادامه داد: جناح بندی‌های سیاسی و شخص محوری‌های سیاسی در انزلی باعث شده افرادی که به سمتی در شهرستان و یا استان منصوب می‌شوند مورد تخریب رسانه‌ای قرار گیرند.

کد خبر 5572281

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بندرانزلی هفته دولت بزرگداشت روز خبرنگار هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا اردبیل بیرجند قزوین خراسان رضوی مشهد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد