Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:16:09 GMT

واکنش اسکوچیچ به شایعات - ستاره‌ها خط نمی‌خورند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۶۱۳۵

واکنش اسکوچیچ به شایعات - ستاره‌ها خط نمی‌خورند

به گزارش ورزش سه، خبرنگار صداوسیما که برای پوشش مراسم روز پزشک به محل مرکز ملی فوتبال مراجعه کرده بود، از فرصت استفاده کرد و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را برای دقایقی گیر انداخت تا درباره مسائل اخیر فوتبال با وی گفت‌وگو کند.

اسکوچیچ بعد از اتمام اردوی پرماجرای قطر و بازی با الجزایر تنها در دو سه گفت‌وگو به سوالات پاسخ داده است؛ یک گفت‌وگوی ویدئویی و یک مصاحبه با روزنامه وچرنی لیست که صرفا شامل سوالاتی است که چندان در ذهن علاقمندان به فوتبال ایران نبوده و صرفا نگاه یک روزنامه‌نگار کروات به هموطنش را منعکس می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار صداوسیما اما از اسکوچیچ خیلی صریح درباره مسئله دو دستگی در تیم ملی و حواشی پس از انتشار استوری ها سوال کرد که اسکوچیچ در‌ پاسخ گفت: چنین چیزی وجود ندارد. بازیکنان از هم جدا نیستند و همه بدون استثنا برای کشور ایران و تیم ملی کار می‌کنند.

با این صحبت اسکوچیچ به نظر می‌رسد شایعات مربوط به خط خوردن ستاره هایی مثل علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی چندان جدی نباشد و آنها در فهرست آینده تیم ملی حضور داشته باشند. این دعوتی است شامل دو مرحله؛ ابتدا اردویی با بازیکنان داخلی و سپس اردوی نهایی با آماده ترین بازیکنان داخلی و لژیونر هایی که در فهرست دو بازی حساس ایران مقابل اروگوئه و سنگال در جمع ملی‌پوشان حاضر خواهند بود.

یک نکته جالب بازگشت تعدادی از لژیونر ها به بازار داخلی و طبعا کم شدن تعداد لژیونرها به نسبت اردوهای پیشین است؛ در حال حاضر چهره هایی مثل علیرضا بیرانوند، مهدی قایدی، محمد محبی، کاوه رضایی و مرتضی پورعلی‌گنجی که قبل تر به عنوان لژیونر به تیم ملی دعوت می‌شدند در لیگ ایران فعالیت می‌کنند و باید دید چند نفر از آنها در اردوی ابتدایی در جمع ملی‌پوشان حضور خواهند داشت.

امروز همچنین از اسکوچیچ سوالی درباره موضوع حضور کی‌روش در صورت انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس آینده فدراسیون فوتبال پرسیده شد که او مثل هميشه از رویارویی با سرمربی پیشین تیم ملی ایران پرهیز کرد و گفت آنقدر اینجا کار دارد که نخواهد نسبت به صحبت های یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال واکنشی نشان بدهد. اگرچه کارلوس کی‌روش بلافاصله بعد از صحبت های تاج در اقدامی عجیب با انتشار پستی از حضورش در جمع بازیکنان تیم ملی ایران به نوعی از این صحبت ها استقبال کرد و نشان داد تا آماده است تا روی صندلی اسکوچیچ در جام جهانی بنشیند.

مربی کروات تیم ملی که مخاطرات بسیاری را پشت سر گذاشته و به قول خودش در حد توقع نیز مورد احترام واقع نشده حالا دو بازی دشوار و بین‌المللی را با حضور همه نفرات منهای اللهیار صیادمنش و وحید امیری دو چهره قابل بحث تیم ملی پیش رو دارد که این دو مسابقه می‌تواند فرصتی تازه برای منتقدان وی باشد؛ به خصوص که هر دو حریف ایران قدرتمند هستند و به قصد پیروزی به میدان می‌آیند. البته انجام بازی خوب و هماهنگ از تیم ملی و نمایش وحدت و پایان سوتفاهم ها در جمع بازیکنان چیزی است که پای مرد کروات را در تیم ملی سفت تر خواهد کرد.

آنطور که از تیم ملی می‌شنویم سوتفاهم ها رفع شده و با صحبت های بزرگان با یکدیگر مسائل پیش آمده به فراموشی سپرده شده است؛ البته این خبری است که باید منتظر قطعیت و تحقق آن باشیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 قطر صحبت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد

 شایعات عجیب چند روز اخیر در مورد افشین قطبی تکذیب شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

البته افشین قطبی در یک مصاحبه مفصل و اختصاصی با ورزش سه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید. 

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد. مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، در مصاحبه با ورزش سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد