Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت، سی و نهمین  اقامتگاه سنتی شهرستان کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان؛  معاون سرمایه‌گذاری این اداره گفت: اقامتگاه سنتی "سرای قجر"  به عنوان سی و نهمین اقامتگاه سنتی شهرستان کاشان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان، فرماندار ویژه شهرستان کاشان و مسئولین شهرستان کاشان  افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس سلمانیان بادی افزود: این اقامتگاه سنتی با تغییر کاربری یک خانه تاریخی متعلق به دوره قاجار به متراژ بیش  از 500 مترمربع و زیربنای 850  مترمربع و با سرمایه‌گذاری بیش از200میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

او ادامه داد: مرمت این واحد اقامتی حدود  4 سال طول کشیده که با تعداد 17 اتاق و 50 ظرفیت 50 نفر اقامت، حدود 20 نفر به طور مستقیم  اشتغال خواهند داشت.

سلمانیان تصریح کرد: تغییر کاربری خانه های تاریخی به تاسیسات گردشگری غیر از باززنده سازی این خانه‌ها به پویایی و نشاط بافت تاریخی کاشان هم کمک شایانی می نماید. 

 

او اذعان داشت: در حال حاضر 106 تاسیسات گردشگری در شهرستان کاشان فعال می باشند که در قالب 39 اقامتگاه سنتی، 8 هتل، 21 اقامتگاه بومگردی،3 هتل آپارتمان، 3 مهمانپذیر و مابقی ظرفیت در قالب سفره خانه‌ها، مجتمع‌های بین راهی و آموزشگاه های گردشگری خدمت رسانی می‌کنند.

سلمانیان در پایان افزود: با افتتاح این اقامتگاه سنتی، ظرفیت اقامتی کاشان بیش از دو هزار و نهصد تخت شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرچ در گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان