Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آران و بیدگل، علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران‌و‌بیدگل شامگاه چهارشنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت تعداد ۳۸ پروژه شامل ۱۹ پروژه خدماتی،۳۳ پروژه عمرانی و ۱۶ پروژه آموزشی بااعتباری بالغ‌بر ۶۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کلنگ زنی ده پروژه جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این ده پروژه مبلغ ۷۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

رضایی تصریح کرد: در منطقه محروم یحیی‌آباد مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان برای ساخت واحد آموزشی در نظر گرفته شد و پانزده هکتار از اراضی آن منطقه کاربری دولتی گرفته تا تعدادی از مراکز اداری در آنجا احداث شود تا مردم طعم خدمت را بچشند.

فرماندار شهرستان آران‌و‌بیدگل خاطرنشان کرد: به نظر من مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم تغییر رویکرد نگاه دولت به مردم بوده که این مسأله آرمانی‌ترین هدف نظام جمهوری اسلامی است، البته دولت توانسته در این‌ یک سال موضوعات مهمی همچون عدالت‌محور بودن، کم کردن فاصله طبقاتی، مردمی‌سازی دولت و توجه به سرمایه اجتماعی را اجرایی کند.

وی گفت: در تشریح عملکرد دولت در یک سال گذشته باید اول یک موضوعی را برای جامعه تبیین کنیم و آن اینکه دولت سیزدهم در چه وضعیتی دولت را از دولتمردان قبل تحویل گرفته و امروز در چه جایگاهی ایستاده است.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل افتتاح میلیارد تومان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

 بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان