Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود جعفری صبح پنجشنبه در جلسه‌ای که در خصوص بررسی روند احداث ساختمانی برای خانواده دارای ۴ معلول در روستای اغلان تپه برگزار اظهار کرد: همت و تلاش دسته جمعی دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله دهیاری، بهزیستی و بنیاد مسکن و مساعدت دستگاه‌های خدمات‌ رسان برای این امر خداپسندانه لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کمک ۶۰ میلیونی بلاعوض توسط بنیاد مسکن و ۲۵ میلیون تومان هم کمک بلاعوض توسط بهزیستی و همچنین تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که باید پیگیری و محقق شود.

فرماندار چهارباغ بیان کرد: از زحمات و تلاش‌های حجت السلام و المسلمین محمدی امام جمعه و خیرین و معتمدین شهرستان برای تأمین منابع مالی و مصالح ساختمانی سپاسگزاریم.

وی متذکر شد: بخشداری رامجین نظارت و کنترل دقیق برای پیشبرد موضوع و تکمیل ساختمان برای این خانواده مستضعف را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 5572390

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری چهارباغ مسکن معلولان و مددجویان چهارباغ هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا اردبیل بیرجند قزوین خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو