Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@10:10:43 GMT

مهندس ها با این فرصت یوتیوب وحشتناک می شوند!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۳۵۷

مهندس ها با این فرصت یوتیوب وحشتناک می شوند!

استیون سیگال در فیلم‌هایی مثل Under Siege پرتاب چاقو به‌سمت هدف را مثل آبِ خوردن انجام می‌دهد؛ اما درعمل این کار بسیار سخت‌تر از حد تصور است. اگر بازیگر باشید، جلوه‌های ویژه‌ی هالیوودی به‌کمک شما می‌آیند؛ درغیراین‌صورت، باید مثل کانال یوتیوب Quint BUILDs بر دانش مهندسی تکیه کنید تا دستگاهی بسازید که با دقت بسیار زیاد چاقو را به‌سمت اهداف پرتاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانال یوتیوب Quint BUILDs می‌گوید ماه‌ها مشغول طراحی و برنامه‌نویسی بوده تا بتواند چنین دستگاهی تولید کند. آنچه او ساخته، در نگاه اول شگفت‌انگیز است؛ اما هم‌زمان روی ترسناک مهندسی را نیز به ما نشان می‌دهد. این دستگاه با استفاده از لیزر با دقت فراوان به هدف می‌زند و حتی در شب نیز بدون مشکل هدف را نشانه‌گیری می‌کند.

وقتی یاد بگیرید که با تیروکمان هدف را نشانه بگیرید، نشانه‌گرفتن هدف از زوایا و فواصل مختلف چندان سخت نخواهد بود؛ اما چنین گفته‌ای برای پرتاب چاقو صدق نمی‌کند. فردی که چاقو پرتاب می‌کند، کار سخت‌تری در پیش دارد و باید به شیوه‌ای خاص نحوه‌ی چرخش چاقو را تنظیم کند تا مستقیماً به هدف بخورد. اگر محاسبات فرد اشتباه باشد، چاقو با لبه‌ی تیز به هدف برخورد نمی‌کند و بر زمین می‌افتد. اگر قبلاً تبر پرتاب کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که داستان از چه قرار است.

یوتیوب فرصت کم‌نظیری دراختیار افراد قرار داده است تا خلاقیت‌ خود را به‌رخ بکشند. Quint BUILDs تنها کانالی نیست که با اتکا بر مهندسی، دستگاه‌های هیجان‌انگیز می‌سازد. مدیر این کانال می‌گوید به این نتیجه رسیده است که به‌جای تمرین سخت، می‌تواند از تخصصش استفاده کند تا دستگاهی برای پرتاب چاقو بسازد.

به‌گزارش گیزمودو، دستگاه پرتاب‌کننده‌ی چاقو به سرووموتورهای پرقدرت، سیم‌لوله، قطعات سفارشی ساخته‌شده با چاپگر سه‌بعدی و چند باتری پرظرفیت مجهز است. این دستگاه هربار نحوه‌ی چرخش چاقو را دقیق تنظیم می‌کند تا مستقیماً به هدف بخورد.

دستگاه به حسگر لایدار نیز مجهز است تا فاصله‌ی خود از هدف را اندازه بگیرد و محاسبات لازم برای پرتاب چاقو را انجام دهد. ویدئو منتشرشده نشان می‌دهد که دستگاه پرتاب‌کننده‌ی چاقو تقریباً بی‌نقص عمل می‌کند و با سرعت بسیار زیاد تمامی چاقوها را به هدف می‌زند.

۲۲۷

کد خبر 1665899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهندسی مواد ساخت و ساز سلاح سرد پرتاب چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز

در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد./ ایسنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)