Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در هفته دولت هشت طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۳۵ هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا صفاری در حاشیه بازدید از طرحهای صنعتی قابل افتتاح اظهار کرد: این طرح های صنعتی قابل افتتاح در زمینه تولید مواد اولیه شوینده، کاتالیزور، انواع تسمه های صنعتی و کشاورزی، کارتن و ورق، رنگ های صنعتی و رزین اپوکسی، انواع پری فرم، بردهای فرکانس بالا، کیت الکترونیکی، منسوج بی بافت فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای این طرحهای صنعتی را 35000 میلیارد ریال عنوان کرد که زمینه اشتغال مستقیم برای یک هزار و 570 نفر را فراهم کرده است .

رضا صفاری همچنین از کلنگ زنی چهار طرح صنعتی در شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا که در زمینه تولید مواد پلاستیکی و گرانول پلیمر، دستگاه اندازه گیری نشت گاز، شیشه های عایق و دستگاه ساندویچ ساز خبر داد.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرکهای صنعتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود