Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دفاع مقدس حافظ هویت ما شد گفت: آموزش و پرورش فصل جداگانه ای برای دفاع مقدس داشته باشد که هر مسلمان با دفاع مقدس آشنا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور و مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرایطی که در دنیا به وجود آمده دنیا را به دو نیم شرق و غرب تقسیم کردند که بلوک شرق در واقع دست ساخته غرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به تعبیر امام راحل آمریکا شوروی را ابزار قرار داده بود و آن را بازی می دادند و امروز گذر زمان نشان می دهد انقلاب اسلامی برای نجات بشر چه کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  وامام جمعه بیرجند افزود: گزینه های روی میز یک واقعیت بوده که همواره دشمنان به آن اشاره کردند و جهان با اسم صدام به این کشور حمله کردند که ما در تهیه سیم خاردار خود مشکل داشتیم.

عبادی با بیان اینکه در دفاع مقدس دشمنان امورات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و دینی را مورد هجوم قرار دادند تصریح کرد: دفاع مقدس سبب حفظ دین، اخلاق و ناموس و اسلام ما شد.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امسال آلمان برای جبران عقب ماندگی های نظامی خود تلاش می کند چرا که هر کشور بحث نظامی نداشته باشد نابود است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس این نسل بشر را حفظ کرده و با تمام کارشکنی ها و دیکته های بیگانه امروز در تمام فصول زندگی خود حرف برای گفتن داریم.

عبادی با بیان اینکه دفاع مقدس حافظ هویت ما شد اظهار کرد: آموزش و پرورش فصل جداگانه ای برای دفاع مقدس داشته باشد که هر مسلمان با دفاع مقدس آشنا شود.

وی با بیان اینکه باید به صورت خانوادگی مادران بحث دفاع مقدس را به فرزندان خود بگویند افزود: قدرت های آنچنانی که با یک تشر و اشاره به دنیا اولتیماتوم می دادند و بدون هیچ مقدمه ای دیگران دست بلند می کردند اما اکنون ایران و ستون امنیت جهانی قرار دارد و دنیا شکل جدیدی پیدا کرده و در این شکل جدید اندیشه انقلاب اسلامی روشن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم شرق و غرب به دنبال عدالت هستند و در پیاده روی بزرگ اربعین نیز مردم جهان طعم و بوی عدالت را از کربلا استشمام می کنند.

سردار باقری: ‌99درصد اسناد دفاع مقدس فاقد طبقه‌بندی هستند/ آماده صدور مجوز انتشار هستیمسردار باقری: باید از تاریخ دفاع مقدس برای مدیریت بهتر تهدیدات در آینده درس گرفتسرلشکر باقری از مرکز اسناد دفاع مقدس سپاه بازدید کرد

انتهای پیام/256

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس