Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:18:09 GMT

۳۳ سایت همراه اول در لرستان آماده بهره‌برداری هستند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۵۴۷

۳۳ سایت همراه اول در لرستان آماده بهره‌برداری هستند

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: ۳۳ سایت همراه اول در استان آماده بهره‌برداری هستند.

نبی‌اله شمسی‌فر، در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با عملکرد مخابرات لرستان از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این مدت یک ساله ۸۶۰۰ شماره مشترک تلفن ثابت در استان دایر شده است.

وی با اشاره به دایر کردن ۱۴ هزار و ۵۰۰ پورت مشترک باند پهن در یک سال گذشته، بیان کرد: همچنین ۳۷۰۰ پورت FTTH و ۸۰۰۰ پورت FTTC توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی‌فر با اشاره به اضافه شدن ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری به شبکه فیبر نوری استان، عنوان کرد: در این مدت ۲۴ سایت همراه اول به بهره برداری رسیده و ۳۳ سایت دیگر آماده بهره‌برداری است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به این‌که ۴۰ سایت دارای تکنولوژی اینترنت همراه ۲G هستند، تصریح کرد: تکنولوژی همراه ۵۱ سایت به ۳G و ۵۷ سایت به ۴G ارتقاء یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مخابرات بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده