Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:02:49 GMT

وزیر بهداشت به شهدای سمنان ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۶۴۰

وزیر بهداشت به شهدای سمنان ادای احترام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش وارد مرکز استان سمنان شد و در بدو ورود به شهر سمنان، به شهدای سمنان ادای احترام کرد.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در ورودی غربی شهر سمنان (پارک قومس)، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان محلی و استانی نیز حضور داشتند و به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از این نیز در بازدید از بیمارستان شهید معتمدی گرمسار، مشکلات این مرکز درمانی را بررسی کردند.

وزیر بهداشت به‌عنوان نماینده دولت سیزدهم به استان سمنان سفر کرده و در ادامه نیز در شهرستان مرکز استان حضور می‌یابد.

گلباران مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده معلم شهید عطاءالله صحافی، حضور در شورای اداری و افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان، حضور در مراسم  افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حکمت و شرکت رویان دارو، بازدید از مرکز سرطان بیمارستان کوثر و بیمارستان معتمدی گرمسار و دیدار با مردم از برنامه‌های سفر یک روزه عین‌اللهی به استان سمنان است. 

این سفر به دعوت استانداری سمنان و با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است تا مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان بررسی، از برخی طرح‌ها بازدید و شماری از پروژه‌های مرکز استان به‌مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مزار شهدای گمنام استانداری سمنان هفته دولت وزیر بهداشت بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادای احترام وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه