Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین کنعانی زادگان با مهدی یکتا خبرنگار خبرورزشی صحبت کرده است

محمدحسین کنعانی‌زادگان با گلی که در دقیقه ۹۲ و از روی نقطه پنالتی به الریان زد تیمش را تا رده سوم لیگ ستارگان قطر بالا کشید. مدافع ملی پوش و ایرانی الاهلی قطر در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی گل برتری الاهلی را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه به‌دست آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کنعانی زادگان ۹۰ دقیقه در ترکیب بازی کرد. این گل از دو نظر برای مدافع ملی پوش کشورمان مهم بود؛ اول آن که دومین گل این فصل محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۹۲ بود! او پیش از این در دیدار حساس هفته دوم الاهلی با الدحیل نیز در وقت‌های اضافه بازی با گلزنی از روی نقطه پنالتی تیمش را از باخت نجات داده و شادی معروفش را نیز انجام داد.

حالا او به یک متخصص در گلزنی دروقت‌های اضافی در لیگ ستارگان قطر تبدیل شده است. از طرف دیگر کنعانی زادگان موفق شد در ورزشگاهی گل بزند که به عنوان محل بازی ایران و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شده است. ورزشگاه احمد بن‌علی (ورزشگاه اختصاصی تیم الریان) میزبان دومین دیدار ایران در این رقابت‌ها مقابل ولز است. سوت این دیدار چهارم آذرماه، در ورزشگاه احمد بن‌علی الریان به صدا در خواهد آمد. ورزشگاه احمدبن‌علی در محل یک ورزشگاه قدیمی‌به همین نام در شهر الریان ساخته شده و ۸۰ درصد مصالح آن از بازیافت ورزشگاه قبلی تأمین شده است. این ورزشگاه در الریان قطر قرار دارد و فاصله آن از مرکز شهر دوحه ۲۲ کیلومتر است. این ورزشگاه ۴۰ هزار تماشاگر را در خود جای می‌دهد و با ۲۰ هزار صندلی پس از جام جهانی میزبان مسابقات باشگاه الریان خواهد بود. استادیوم الریان در کنار بازی ایران و ولز، چهار بازی از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را میزبانی می‌کند. علاوه بر این پنج بازی، این ورزشگاه میزبان یکی از بازی‌های مرحله یک‌شانزدهم خواهد بود.

به همین دو بهانه محمدحسین کنعانی‌زادگان مصاحبه ای انجام داده است.

تبریک می‌گوییم. متخصص گلزنی در دقیقه ۹۲ شده ای؟

خدا را شکر می‌کنم و همه اش لطف آن بالایی است. من در مقابل الدحیل هم توانسته بودم در دقیقه ۹۲ گل بزنم و حالا مقابل الریان هم این اتفاق تکرار شد. خیلی خوشحالم چون گلزنی در دقیقه ۹۲ یک لذت دیگری دارد و بیشتر به آدم می‌چسبد!

با دقیقه ۹۲ هم پیمان اخوت بسته ای! همبازیانت در این رابطه با تو شوخی نمی‌کنند؟

چرا دوستان و همبازیانم می‌گویند از این به بعد دقیقه ۹۰ به بعد را باید کنعانی تایم اسم بگذارید!

یک زمانی در رئال مادرید «راموس تایم» داشتیم و حالا...؟

عجب گفتید! یک زمانی عاشق راموس تایم بودم. من خودم رئالی‌ام و نمی‌دانید با گل‌های راموس در وقت‌های اضافی یا سربزنگاه چه کیفی می‌کردیم.

می‌دانی در ورزشگاهی گل زدی که قرار است میزبان بازی ایران و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد؟

بله، خوب هم می‌دانم. ورزشگاه احمد بن‌علی ورزشگاه بسیار مجهزی است که اتفاقا برای من یکی آمد دارد و خوش یمن است. در این ورزشگاه قبلا هم گلزنی کرده بودم.

 

خدا را چه دیدی. شاید در جام جهانی هم بتوانی در مقابل ولز این کار را انجام دهی؟

بله، من خیلی دوست دارم همین جا و در ورزشگاه احمد بن‌علی در دقیقه ۹۲ به ولز گل بزنم اما واقعا این تیم، تیم خوبی است. باید به ولز و همه حریفان ایران در جام جهانی احترام گذاشت اما گلزنی یک مدافع در این رقابت‌ها یک رؤیای بزرگ است.

لابد می‌دانی ما مدافعانی مثل یحیی گل محمدی و سهراب بختیاری زاده در جام جهانی برای ایران گل زده اند. شاید تو هم سومی‌باشی؟

مهم‌تر از هرچیزی موفقیت تیم ملی است. فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند و آنچه اهمیت دارد نتایج آبرومندانه ایران در این رقابت‌های بزرگ است. من اول تلاش می‌کنم عنصر مفیدی برای تیم کشورم باشم و بعد هم مثل همه بازیکنان تیم ملی دوست دارم مزه گلزنی در جام جهانی را بچشم. می‌دانم حضور در این مسابقات هم خودش افتخار بزرگی برای هر بازیکنی است اما امیدوارم سرباز خوبی برای تیم کشورم باشم.

ایستادن پشت ضربه پنالتی آن هم در دقیقه ۹۲ کار سختی نیست؟ هر کسی این ریسک را نمی‌کند چرا که اگر خراب شود آن وقت ...

شاید این طور به نظر برسد اما من چه در بازی مقابل الدحیل و چه این بازی با الریان اصلا استرسی نداشتم. خیلی راحت پشت توپ قرار گرفتم و ضربه‌ام را زدم که خدا را شکر به گل تبدیل شد و روسفید هم شدم.

این گلزنی در غیاب شجاع خلیل‌زاده همبازی و دوست صمیمی‌ات بود. با او صحبتی نداشتی؟

شجاع پسری با معرفت و یک فوتبالیست فوق العاده است که حضورش برای هر تیمی‌غنیمت و برای همبازیانش انگیزه و کلی انرژی به همراه دارد. جای او در این دیدار خالی بود اما خیلی خوشحال شد که بردیم و من گل زدم.

تو در مصاحبه قبلی با ما جمله‌ای در خصوص شجاع خلیل‌زاده زدی و گفتی که سرزن‌تر از هری کین است! این جمله کلی سروصدا به پا کرد و...

من حرف دلم را زدم. کسانی که با شجاع خلیل‌زاده همبازی یا روبرویش بازی کرده اند خوب می‌دانند او روی سر هر بازیکنی قادر است سر بزند. در نوجوانی والیبالیست بوده و بسیار خوش پرش است. اغراق هم نکردم و انشالله خودتان می‌بینید در جام جهانی هم روی سر همه توپ‌ها را خواهد زد.

به عنوان سؤال آخر می‌خواهیم یک جمله هم در مورد پرسپولیس این فصل بگویی؟ نمی‌شود با محمدحسین کنعانی‌زادگان حرف زد و چیزی در مورد پرسپولیس نپرسید؟

خیلی خوشحالم تماشاگران پرسپولیسی دوباره به ورزشگاه‌ها برگشتند و امیدوارم این عزیزان بار دیگر جشن قهرمانی را در استادیوم آزادی برگزار کنند. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که نفرات خوبی هم جمع کرده است. این تیم کادرفنی کاربلدی هم دارد و انشالله در فصل جدید هم شانس اول قهرمانی خواهد بود.

اخبار داغ 

وویس باور نکردنی از یک ملی پوش؛ اعتراف به شرط بندی و تهدید جانی و مالی! / اختصاصی طرفداری رونمایی از گران ترین بازیکن فصل استقلال + سند کوین تراپ می‌تواند تبدیل به دروازه بان اول منچستریونایتد شود همسر دی ماریا: منچستر بدترین شهر جهان است؛ آنخل به خاطر پول به آنجا رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان جام جهانی دقیقه ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشورهایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد.

کنعانی افزود: ظرفیت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متناسب با نیاز آن در تامین امنیت و منافع ملی، حفاظت از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و دفاع مشروع و بازدارنده در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز خارجی است و جمهوری اسلامی ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها خللی در عزم و اراده دولت و مردم ایران در افزایش اقتدار ملی با هدف دفاع مشروع و قاطع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت و منافع ملی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه برخلاف میل تحریم کنندگان، تحریم‌ها را به فرصتی برای خودکفایی و خوداتکایی در تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی ایران تبدیل کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از رویکرد دوگانه پارلمان اروپا در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دفاع مشروع ایران شدیدا انتقاد کرد و گفت: جای تأسف است که پارلمان اروپا در قطعنامه‌ خود نسبت به اقدام متجاوزانه و ناقض قوانین و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران و شهادت مستشاران رسمی ضدتروریست ایرانی، صرفا به ابراز تأسف بسنده کرده است، اما اقدام مشروع ایران علیه رژیم یاد شده در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع را شدیدا محکوم می‌کند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: چرا پارلمان اروپا از پرداختن به منشأ و عامل اصلی بروز تنش و ناامنی در منطقه که ریشه در اشغالگری و رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم فلسطین و نیز نقض مکرر قوانین و حقوق بین‌الملل توسط این رژیم جعلی دارد، طفره می‌رود و در مقابل همسو با سیاست آمریکا از رژیمی حمایت می‌کند که اصل و اساس ناامنی و تنش در منطقه در طول هشت دهه متمادی است!

کنعانی همچنین با روشن و شفاف توصیف کردن سیاست و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران اوکراین و با رد مجدد ادعاهای مربوط به استفاده از تسلیحات ایران در جنگ اوکراین تاکید کرد: اگر آمریکا و اروپا عزم صادقانه ای داشته باشند، جنگ در اوکراین و جنگ علیه غزه در سریعترین زمان ممکن خاتمه خواهد یافت، اما آمریکا و برخی کشورهای اروپایی اصرار دارند که در مسیر غلط تاریخ حرکت کنند و به‌ جای کمک به توقف جنگ، بر آتش آن بیفزایند و وقت خود را مصروف اتهام زنی به دیگران کنند.

کنعانی تاکید کرد: بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به خصوص در منطقه غرب آسیا دیگر هیچ امید و اعتقادی به نقش آمریکا و متحدان اروپایی آن در کمک به برقراری ثبات و امنیت در منطقه ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سؤال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

کنعانی خاطرنشان کرد: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بار دیگر تاکید کرد که تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آنها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است