Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز زائران اربعین حسینی در زمان بازگشت از عتبات عالیات، نام مرز ورودی به کشور را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اعلام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر این سازمان با اعلام این مطلب گفت: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده و برنامه ریزی های صورت گرفته اعلام مرز ورودی به کشور توسط زائران ارجمند ، ضمن کاهش زمان انتظار در مرز، موجب مدیریت سفر و دسترسی سریع تر به ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری می شود و از ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی پیشگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص نحوه استفاده از این سامانه اظهار داشت: زائران اربعین حسینی می توانند بعد از اتمام زیارت در خاک عراق و قبل از حرکت به سمت مرز، صرفا نام مرز ورودی مورد نظر که به استان محل اقامت آنها نزدیک است(شامل یکی از مرزهای باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و یا مهران) را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.
مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به این که ارزیابی ها از استقبال خیل گسترده مشتاقان برای عزیمت به عتبات عالیات جهت زیارت اربعین حکایت دارد، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی زائران ارجمند و اعلام مرزهای ورودی، امکان پیش بینی، تأمین و اختصاص ناوگان به هر مرز فراهم شود و با برنامه ریزی مناسب خدمات مناسب تر و شایسته تری در شان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ایشان ارائه شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین روابط عمومی سازمان ناوگان حمل و نقل عراق حمل و نقل عتبات عالیات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پایانه مرزی مرز ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر