Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@22:27:53 GMT

نامه اعتراضی علی‌نژاد به صالحی امیری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۷۴۳

نامه اعتراضی علی‌نژاد به صالحی امیری

کاندیدای انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک نسبت به نبود نامش در لیست نفرات احراز صلاحیت شده، خواستار اعلام نظر رسمی رییس فعلی کمیته ملی المپیک شد.

به گزارش ایران اکونومیست، اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک شب گذشته اعلام شد که برای پست مهم ریاست تنها محمود خسروی وفا و فضل الله باقرزاده احراز صلاحیت شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علی نژاد دیگر کاندیدای ریاست، با توجه به اینکه نامش در بین لیست نفرات احراز صلاحیت شده انتخابات نبود، نامه ای خطاب صالحی امیری رییس فعلی کمیته ملی المپیک خواستار اعلام نظر رسمی در مورد نبود نامش شد.

متن نامه به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک

به استحضار می رساند سایت رسمی کمیته ملی المپیک ایران در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه اقدام به انتشار اسامی نامزدهای قطعی شده انتخابات ششم شهریور ۱۴۰۱ کمیته ملی المپیک با قید "تا این لحظه" نمود که نام اینجانب نامزد ریاست کمیته ملی المپیک در لیست اسامی اعلام شده قرار نداشت در این رابطه موارد زیر قابل توجه است:

۱- کمیته ملی المپیک موظف بود مطابق موارد ۱۱ و ۱۲ دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک مصوب مجمع کمیته ملی المپیک و مورد تایید کمیته بین‌المللی المپیک ظرف مدت ۴ روز کاری پس از اتمام ثبت نام نامزدها یعنی ۲۵ مرداد اسامی نامزدهای تایید و رد شده را به آنها اعلام نماید که این مهم صورت نگرفت.

۲- بر اساس ماده ۱۴ دستورالعمل فوق الذکر، کمیته ملی المپیک موظف بود فهرست اسامی نهایی کاندیداهای عضویت را برای کلیه اعضای مجمع عمومی ارسال نماید که این مهم نیز در روز یکشنبه ۳۰ مرداد صورت نگرفت.

۳- اسامی منتشر شده با ۳ روز تاخیر نیست با قید تا این لحظه جنبه نهایی ندارد.

۴- اگر صلاحیت اینجانب توسط مراجع مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است، لازم بود این موضوع به اینجانب ابلاغ گردد که تاکنون این اتفاق نیز صورت نگرفته است.

۵- علی رغم جمیع اقدامات خلاف دستورالعمل فوق الذکر به جهت رعایت حقوق اینجانب مقتضی است دستور فرمایید فی الفور نام اینجانب نیز به عنوان نامزد تایید صلاحیت شده اعلام گردد یا مراتب رد صلاحیت بنده جهت داشتن فرصت اعتراض و اقدامات قانونی دیگر ابلاغ گردد.

بدیهی است عدم توجه به دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک ابطال احتمالی این انتخابات توسط مراجع صالحه داخلی و کمیته بین‌المللی المپیک را در پی خواهد داشت که مسئولیت آن با شخص جنابعالی است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: انتخابات کمیته ملی المپیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخابات کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته ملی المپیک احراز صلاحیت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟