Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:04:15 GMT

وظیفه فرمانده بسیج دانش آموزی ترویج گفتمان انقلاب است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۷۹۹۸

وظیفه فرمانده بسیج دانش آموزی ترویج گفتمان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بهرامی در جمع ۵۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی که قرار است در سال تحصیلی جدید به‌عنوان فرماندهان واحدهای پیشگام باشند حضور یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این آئین که سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران نیز حضور داشت، گفت: مسیر آموزش نیازمند گذر از دل پرورش است و اگر فرایند آموزشی را شاهدیم در خدمت پرورش است؛ بر این اساس رویکرد آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، ایفای رسالت تربیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم عهدی که در مورد مقوله پرورش با خود، خدا و شما دانش‌آموزان بسته‌ایم محقق کنیم، نیازمند همیاری دیگر نهادهای مربوطه در این حوزه هستیم؛ ما دارای ظرفیت‌های بسیاری در مناطق خود هستیم که اگر آنان را در یک قالب تربیتی قرار دهیم می‌تواند کمکی بهینه در راستای تحقق موضوع پرورش باشد.

وی افزود: ما از همه نهادهای مربوطه به‌ویژه سپاه پاسداران و بسیج می‌خواهیم که همچنان نگاه محبت‌آمیز و پدرانه خود را که به مجموعه آموزش و پرورش دارند، حفظ کنند و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در کنار یکدیگر استفاده کرده و یک موج تربیتی بزرگ را شکل دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تحقق مقوله پرورش را نیازمند سازندگی و خودسازی دانش‌آموزان دانست و گفت: تربیت محقق نمی‌شود مگر اینکه دانش‌آموزان و مربیان ما به خودسازی بپردازند؛ از این رو ما در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم این امر را تسهیل کرده و اجرایی سازیم.

بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود، دانش آموزان را آینده سازان فردای این مرز و بوم خطاب کرده و یادآور شد: وظیفه فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی، ترویج گفتمان انقلاب است.

وی اضافه کرد: شما عزیزان برای اینکه بتوانید بار سنگین مدیریت امور کشور را بر دوش بکشید، افزون بر مسئولیت‌های اجتماعی که در آن حضور خواهید داشت، می‌بایست در مقام مربیان تربیتی و الگوهایی برای همسالان خود ایفای نقش کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: اینکه شما توفیق حضور در عرصه بسیج دانش‌آموزی را یافته‌اید، نشان از نگاه لطف الهی نسبت به شما است؛ پس از این فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته و از آموزش‌های تشکیلاتی در طرح یاوران ولایت نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید با کمک‌گیری از آن در مدارس و محله زندگی‌تان، گفتمان انقلاب را ترویج کنید.

کد خبر 5572367 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی تعلیم و تربیت خودسازی شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی شهر تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مترو علیرضا زاکانی شورای شهر میراث فرهنگی یوسف نوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اربعین 1401 آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند