Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد مولوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مقدار اعتبار به منظور احداث سکوی تماشاگران، بهسازی چمن زمین فوتبال و پیست دوومیدانی ورزشگاه شهدای والفجر اروندکنار هزینه خواهد شد.

ساخت ورزشگاه" شهدای والفجر" بخش اروندکنار آبادان از سال ۱۳۷۳ شروع و تاکنون به پایان نرسیده است.

بخش ۳۰ هزار نفری اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان و روبه‌روی شهر فاو عراق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث ۱۵ خانه ورزش روستایی در آبادان

نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاسیس خانه های ورزش روستایی را طرحی نو در راستای ترویج ورزش و ایجاد شادابی در میان روستاییان دانست و گفت:مجوز احداث ۱۵ خانه ورزش در روستاهای شهرستان آبادان اخذ و در حال تجهیز هستند که می‌تواند کمک شایانی به استعدادیابی و ورزش قهرمانی انجام دهند.

مولوی افزود: به زودی و تا چند هفته آینده هشت خانه ورزش روستایی بهره برداری می‌شود و هفت خانه ورزش دیگر نیز تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی راه اندازی خانه های ورزش روستایی را خدمتی دیگر در جهت توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاها دانست ‌و اظهارداشت: این طرح با استفاده از فضاهای بلا استفاده موجود در روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی می کوشد نیازهای جوانان روستایی را به بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اروندکنار وزارت ورزش و جوانان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اروندکنار وزارت ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی اروندکنار وزارت ورزش و جوانان آبادان ورزش روستایی خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است