Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تمنایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این استان از زمان شروع بکار دولت سیزدهم تاکنون مهد برگزاری فعالیت‌های عظیم فرهنگی و هنری بوده است.

وی اظهار داشت: ازجمله این فعالیت‌ها به برگزاری چهار برنامه شاخص شامل کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه، جشنواره نشریات مکتوب و الکترونیک با عنوان "رسانه مطالبه گر، اثر گره‌گشا"، برگزاری نمایشگاه کتاب در ۲ سطح استانی و ملی و برگزاری همایش ملی حکیم نظامی گنجوی می‌توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در سال‌های گذشته نام‌گرفته است، گفت: در یک سال اخیر برگزاری کنگره‌هایی همانند کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در استان شکل گرفت.
به گفته وی این کنگره بین‌المللی بنا به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا بر توانمندی‌های بسیار بالای استان در زمینه‌های فرهنگ، هنر و دین و باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های این رویداد برای فیلم‌سازی با رویکرد دینی و محتوای فرمایشان امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.
تمنایی افزود: در این کنگره بین‌المللی بیش از ۲۳۰ مقاله و ۳۷ وبی نار و نشست تخصصی در هفت کمسیون توسط اندیشمندان داخلی و خارجی ارائه شد.
برگزاری جشنواره نشریات مکتوب و الکترونیک با عنوان "رسانه مطالبه گر، اثر گره‌گشا"
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان همچنین برگزاری دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات و نشریات الکترونیک استان اصفهان را یکی دیگر از اقدامات شاخص فرهنگی در یک سال گذشته برشمرد و گفت: این رویداد در دولت سیزدهم به‌عنوان حامی اصلی مطالبه گری به‌حق رسانه‌های داخلی برگزار شد.
وی افزود: در این رویداد فرهنگی ۵۷۲ اثر در قالب‌های خبر، گزارش مکتوب و تصویری، تیتر، عکس، صفحه‌آرایی، مصاحبه، طنز مکتوب و کاریکاتور، مقاله، یادداشت، کلیپ و اینفوگرافیک شرکت داده شد و در پایان اثرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در ۲ سطح استانی و ملی 
تمنایی همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در ۲ سطح استانی و ملی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی استان در مدت یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ برای نخستین بار دو نمایشگاه غیرحضوری کتاب در استان اصفهان برگزاری شد.
وی اظهار داشت: این رخداد مهم فرهنگی با حضور ۸۵۰ ناشر کشوری و با استقبال بالغ‌بر ۷۰ درصدی شرکت‌کنندگان، بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت و عملکرد درخشانی از خود برجا گذاشت. 
برگزاری همایش ملی حکیم نظامی گنجوی 
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه میراث ادب فارسی طی سالیان در قالب آثار گران‌سنگی از شاعران بزرگ برجای‌مانده است گفت:  ۲۲ اسفندماه سال گذشته هم‌زمان با روز ملی حکیم نظامی گنجوی همایش بزرگداشت این شاعر نامی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این همایش بیش از ۸۳  ویژه‌برنامه‌ بزرگداشت این شاعر برجسته‌ با همکاری ادب دوستان در اکثر شهرستان‌های استان برگزار شد  که در کشور نمونه بود.
تمنایی در پایان با اشاره به توجه ویژه دولت به مقوله فرهنگ و هنر گفت: اولویت مهم در این اداره‌کل پرداختن به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای هنرمندان این حوزه و ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر استان است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان دولت مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان دولت مردمی فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان کنگره بین المللی برگزار شد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه‌های استان در انتخابات قدردانی کرد.

مالک رحمتی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رای، حق‌الناس و ما امین مردم هستیم و امیدوارم مانند دور اول شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

وی تاکید کرد: چهار فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز جاری و ساری است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: نهایت ظرفیت‌های استانی را برای برگزاری انتخابات با حضور باشکوه مردم عزیز به کار گیریم. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسترسازی برای حضور همه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظرشان، وظیفه یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در دور دوم آن است.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های استان بابت تلاش‌های ارزشمندشان در انتخابات دوره اول قدردانی می‌کنم و معتقدم مرحله دوم فرصت مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است. 

وی مطرح کرد: رسانه‌ها مردم را دعوت به حضور با بصیرت در انتخابات کنند. 

رحمتی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم تمام الکترونیکی است و باید از تولیدات چندرسانه‌ای برای آموزش مردم درباره آن‌ها اخذ رای الکترونیکی بهره گرفت. 

وی افزود: از هواداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود ضمن معرفی نامزدهای خود، مردم عزیز را به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ترغیب و تشویق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی نیز مد نظر باشد و انتخاباتی در شأن فرهنگ مردم آذربایجان شرقی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، «شبستر» و «میانه» هستیم.

تراب محمدی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی است، افزود: آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این زمینه داده شده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه بعد ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور