Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:03:04 GMT

مقایسه انواع بلیط هواپیما رسپینا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۸۹۶۳

مقایسه انواع بلیط هواپیما رسپینا

شرکت رسپینا به عنوان یکی از پیشتازان در ارائه خدمات گردشگری مختلف مانند بلیط هواپیما، قطار، تور و هتل، در سال 1389 تاسیس گردید.

به گزارش ایسنا به نقل از رسپینا، رسپینا به عنوان اولین شرکت در فروش آنلاین بلیط هواپیما سیستمی در کشور بوده که هم اکنون با ارائه انواع مختلف بلیط هواپیما سیستمی و چارتری، خدمات ممتازی را در این بخش در اختیار مسافران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع بلیط هواپیما در سایت رسپینا

انواع بلیط هواپیما به چند دسته تقسیم شده که می­توانید در سایت رسپینا این بلیط ها را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین آگاهی از کاهش قیمت انواع بلیط هواپیما و رزرو خودکار بلیط، از خدمات دیگر این شرکت بوده که این سایت را از سایر سایت های فروش بلیط متمایز می­سازد.

خرید بلیط هواپیما چارتری از رسپینا

بلیط های چارتری که امروزه به پرطرفدارترین بلیط های هواپیما بدل شده اند یکی از ارزان ترین قیمت بلیط را برای مسافرین تاکنون عرضه کرده اند. بلیط های نوزاد در سفر های چارتری را رایگان درنظر می گیرند اما اگر برای خرید بلیط های کودک به سراغ بلیط های چارتر رفته اید کاملا این کار غلط است چراکه باعث می شود تا قیمتی همانند بزرگسال بپردازید! پیشنهاد می کنیم اگر با کودک خود می خواهید به سفر بروید سعی کنید از بلیط های سیستمی رسپینا استفاده کنید.

برای خرید بلیط هواپیما چارتری از سایت رسپینا، به صفحه بلیط هواپیما در آن سایت مراجعه فرمایید و همان مراحل بلیط های سیستمی را انجام دهید با این تفاوت که در کادر سمت راست فیلتر بلیط های چارتری را بزنید تا فقط بلیط های چارتر به شما نمایش داده شوند.

خرید بلیط هواپیما سیستمی از رسپینا

یکی از انواع بلیط هواپیما، بلیط های سیستمی بوده که معمولا با ثبات ترین قیمت را در بین بلیط های هواپیما دارا هستند. در صورتی که می خواهید این بلیط ها را با قیمتی پایین تر خریداری کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت رسپینا، ضمن مطالعه راهنمایی های لازم در این باره، با کارشناسان رسپینا تماس بگیرید.

بلیط سیستمی توسط ایرلاین ها ارائه شده که دارای قوانین و شرایط مشخصی می باشند. این قوانین حوزه های قیمت گذاری برای بلیط کودکان، شرایط استرداد و نوسان قیمت را در بر می گیرد. با استفاده از بلیط هواپیما سیستمی برای کودک می توانید بین 50 تا 75 درصد برای کودک خود تخفیف دریافت کنید. همچنین ایرلاین ایران ایر در بلیط های سیستمی بلیط رایگان برای کودک اختصاص می دهد.

برای خرید بلیط هواپیما سیستمی از سایت رسپینا، به صفحه بلیط هواپیما رسپینا مراجعه کرده و سپس مبدا و مقصد سفر خود را تعیین کنید. برای خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی پس از انتخاب مبدا و مقصد وارد صفحه لیست پروازها می شوید. در هر صفحه اطلاعات کامل بلیط پرواز خارجی و داخلی از جمله نوع بلیط مشخص شده است. در این صفحه می توانید از آموزش خرید بلیط هواپیما برای مسیر داخلی یا خارجی استفاده کنید تا بدون دغدغه بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید.

مقایسه بلیط هواپیما سیستمی و چارتر

بلیط های سیستمی توسط شرکت های هواپیمایی به فروش می رسد و گاهی اوقات آژانس های مسافرتی واسطه فروش بلیط های سیستمی به صورت آنلاین هستند اما بلیط های چارتر را چارترکننده ارائه می دهد و او بخشی یا همه صندلی های یک هواپیما را اجاره کرده و به فروش می رساند. این بلیط ها را می توان در پروازهای خارجی نیز رزرو کرد که یکی از خدمات رسپینا برای مسافرت های خارجی می باشد.

مزایای خرید بلیط هواپیما از سایت رسپینا

پشتیبانی 24 ساعته: یکی از خدمات ویژه شرکت رسپینا، پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخگویی به سوالات مسافران در هر ساعت از شبانه روز می باشد. همچنین در صورتی که بلیط خود را از سایت رسپینا تهیه کرده باشید، کارشناسان رسپینا، تاخیر حتی یک دقیقه ای پرواز را به شما اطلاع می دهد.

امکان استرداد آنلاین بلیط: یکی از خدمات ویژه هر شرکت فروش بلیط هواپیما، امکان استرداد بلیط به صورت آنلاین می باشد. در صورتی که می خواهید بلیط هواپیما سیستمی رسپینا را کنسل کنید، کافیست وارد پنل کاربری خود شده و نسبت به آن اقدام نمایید. پس از کنسلی بخشی از وجه بلیط با توجه به قوانین ایرلاین، ظرف مدت 48 ساعت به حساب شما عودت داده می شود.

تضمین قیمت: شرکت رسپینا قیمت تمامی بلیط های خود را تضمین می کند! رسپینا تضمین می کند که اگر بلیطی پایین تر از نرخ های ارائه شده توسط رسپینا پیدا کنید با معرفی به کارشناسان رسپینا و پس از بررسی های موجود، دوبرابر اختلاف قیمت بلیط هواپیما به شما عودت داده می شود.

سخن پایانی
در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد انواع بلیط هواپیما در سایت رسپینا ارائه دادیم. اکنون نوبت شماست که از تجربیات خود در سفرهای هوایی را با ما در میان بگذارید. آیا تاکنون بلیط هواپیما چارتری یا لحظه آخری خریداری کرده اید؟ اگر پاسخ مثبتی دارید، اطلاعات خود را برای قیمت و نحوه رزرو، با ما در میان بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید بلیط هواپیمایی بلیط چارتر بلیط هواپیما سیستمی انواع بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما بلیط های سیستمی سایت رسپینا برای خرید بلیط بلیط های چارتر بلیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر