Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس روز پنجشنبه در بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه دستاوردهای دولت با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آبفا استان فارس در حوزه مسوولیت خود اظهار داشت : در سالی که گذشت با وجود تداوم خشکسالی های سنواتی، کم آبی و بعضا بی آبی در برخی نقاط استان، تلاش شده است تا با مداومت در عمل و کار مضاعف در ۱۱۶ شهر و بیش از ۴۲۰۰ روستای استان فارس مشکلات و نیازمندی های بخش های آب و فاضلاب را رصد و در جهت رفع نیازمندی های مرتبط برنامه ریزی و اقدامات لازم را بعمل آوریم که آمارها نشانگر توفیق های قابل توجه در این زمینه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از اهم اقداماتی که در طول یک سال محقق گردیده، می توان به ارائه  خدمات آبرسانی بی وقفه به ۱۱۶ شهر و بیش از ۴۲۰۰ روستای استان، حفر و تجهیز ۱۳ حلقه چاه، اجرای بیش از ۷۴ هزار  متر شبکه توزیع آب شرب شهری و روستایی، اجرای بیش از ۵۷ هزار  متر خط انتقال آب ، اجرای بالغ بر ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال برق، تکمیل و بهره برداری از طرح فاضلاب شهرستان کازرون شامل تصفیه خانه ، خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب و همچنین احداث قریب به ۱۲هزار و ۳۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در همین راستا افزود: بهره برداری از ۳۹ پروژه آبرسانی در هفته دولت سال جاری از اهم عملکرد ما در یکسال گذشته می باشد.

صادق پور گفت: پیش بینی می شود ۵۵ پروژه  آب و فاضلاب نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد که پیگیری جهت تحقق آنها به سرعت در حال انجام است.

برچسب‌ها هفته دولت شرکت آب و فاضلاب کشور شیراز دولت سیزدهم دولت مردمی فارس پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شرکت آب و فاضلاب کشور شیراز هفته دولت شرکت آب و فاضلاب کشور شیراز دولت سیزدهم دولت مردمی فارس آب و فاضلاب استان فارس شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه سازندگی بسیج سپاه لامرد در راستای محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه و به صورت شبانه روزی، ظرف کمتر از دو ماه اقدام به اجرای عملیات ترمیم جاده دسترسی به چاه‌ها، برق‌رسانی، تست پمپاژ و … در خط انتقال شبکه آب به شهر لامرد نمود که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه ۱۱ سال بر زمین مانده بود اما اکنون با تلاش نیروهای جهادی و خدوم بسیج سازندگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

کد خبر 6099752

دیگر خبرها

  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان