Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش کلیه فعالیت های دانشگاهی در شهرک دانشگاهی تجمیع و مستقر خواهد شد و قرارداد اجاره دانشگاه های فعال در مرکز شهر که مالکیت ساختمان در اختیار سازمان می باشد از جمله دانشگاه آزاد تمدید نمی شود.

زمین چند هزارمتری در شهرک دانشگاهی با ۸۰ درصد تخفیف مصوبه هیئت مدیره که برای تمامی دانشگاه ها بوده در اختیار این دانشگاه قرار داده شد و با توجه به کمبود امکانات آموزشی دانشگاهی در این شهرک به عنوان نخستین دانشگاه نسبت به ساخت ساختمان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان این دانشگاه در پنج طبقه و به صورت مجهز ساخته شده و برای برگزاری کلاس ها دارای امکانات کامل است و بخشی از برنامه ها و دانشگاه های پزشکی در این ساختمان در حال برگزاری بوده و همچنین آزمایشگاه های تشریح پزشکی در حال فعالیت است.

ساختمان اداری در میدان ماشه و با مساحتی بالغ بر پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع و طی قرارداد استیجاری پنج  ساله و با نرخ ماهیانه ۱۰ هزار ریال تا ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ به صورت ثبت و شماره شده در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش قرار گرفته است.

یکی از سیاست های اصولی سازمان منطقه آزاد کیش بر این است که با توجه به ساخت شهرک دانشگاهی تمام واحدها باید از داخل شهر جمع و فعالیت خود را در این شهرک ادامه دهند.

این ساختمان ها با توجه به نزدیکی به نیروگاه جنوب، دارای زیرساخت های آب و برق است و تنها بهانه ای که از سوی این مراکز عنوان شده دوری از مرکز شهر است که با برقراری سرویس می توان این مشکل را رفع کرد.

در ادامه این مطلب همچنین مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش توضیحاتی نیز ارایه داده که به شرح زیر است: قرارداد مذکور به شماره ۲۸۰۰۱۱۷۵۱/۹۶  به تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶  از تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ تا ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ به مدت پنج سال بین سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان موجر و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کیش به عنوان مستاجر منعقد شده است.

تمدید قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کیش مورد موافقت دارندگان مجاز حق امضاء قرار نگرفته است و اساسا قرارداد مذکور تمدید نشده و ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ بدون قرارداد علیرغم پیگیری سازمان، دانشگاه آزاد اسلامی که دارای ساختمان در شهرک دانشگاهی جزیره کیش می باشد از تحویل ملک مورد اشاره خودداری کرده است.

نظر به اینکه جزیره کیش دارای کمبود شدید کلاس های درس مورد نیاز اداره آموزش و پرورش می باشد که مراتب کمبود کلاس های درس جلسه بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش کیش نیز مورد تصریح قرار گرفته است و علی القاعده یکی از محل های تامین و جبران این کمبود املاک متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است که در این خصوص ملک مورد اشاره به عنوان یکی از مکان هایی جهت تامین موقت کلاس های درس آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

در ادامه تکمیل اظهارات حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش لازم به ذکر است که به موجب دستور قاضی اجرای احکام حقوقی در ۳۰ خرداد امسال متعاقب دادنامه شماره ۴۰۳۹۰۰۰۰۶۸۲۵۶۹/۱۴۰۱ در ۲۴ خرداد امسال، مقرر شد "نسبت به تخلیه ملک مورد نظر" اقدام شود.

لذا در همان زمان یاد شده بار دیگر به خاطر رعایت شئونات آموزشی دانشگاه تا ۲۱ تیر امسال به آن دانشگاه مهلت داده شده است ولی مسوولان دانشگاه به دادنامه مرجع قضایی بی اعتنایی کردند.

 پس از آن با دستور قاضی اجرای احکام از ۲۱ تیر امسال، ترتیبات اجرایی از سوی این سازمان پیگیری و در ادامه سه مرتبه از سوی منطقه آزاد کیش و دادستان کیش به آن دانشگاه جهت تخلیه مهلت داده شده، که علی رغم مهلت های داده شده و مذاکرات متعدد و مراجعات مکرر به دانشگاه به همراه مامورین نیروی انتظامی مسوولان دانشگاه آزاد از تخلیه و تحویل ساختمان استنکاف کردند.

همچنین ۳۰مرداد امسال لاین سمت راست ساختمان موضوع تخلیه به موجب دستور مرجع قضایی تخلیه و تحویل امین اموال معرفی شده از سوی مرجع قضایی شد و متعاقب آن جهت ادامه اجرای حکم قضایی در یکم شهریور امسال کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ضابطین مرجع قضایی به ساختمان متعلق به منطقه آزاد کیش تصرفی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کردند.

لازم به ذکر است اخذ اجرت المثل ایام تصرف دانشگاه آزاد اسلامی نیز بابت استیفای حقوق دولتی در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها کیش دانشگاه آزاد اسلامی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش دانشگاه آزاد اسلامی سازمان منطقه آزاد کیش کیش دانشگاه آزاد اسلامی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان سازمان منطقه آزاد کیش دانشگاه آزاد اسلامی شهرک دانشگاهی مرجع قضایی داده شد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب

جاوید عباسی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به پلمب ۱۰ واحد داروخانه گیاه پزشکی بدون مجوز در شهرستان داراب، اظهار کرد: ۲۰ واحد متخلف در این شهرستان نیز به مراجع قانونی معرفی شدند. 

او با بیان اینکه شناسایی این واحد‌ها توسط گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی انجام شده است، افزود: میزان ۲۰۰ لیتر سم و ۸۰۰ کیلوگرم کود غیرمجاز از این داروخانه‌ها کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه داروخانه‌های گیاه پزشکی استان فارس به صورت مستمر و با همکاری ادارات مربوطه مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند، به بهره برداران توصیه کرد: سموم مورد نیاز خود را با نسخه گیاه پزشکی از داروخانه‌های مجاز خریداری کنند.

عباسی اظهار کرد: گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از نمایندگان مدیریت حفظ نباتات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت بازرسی اتاق اصناف، حراست شرکت خدمات حمایتی، موسسه آب و خاک استان فارس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان هستند که به صورت مستمر نسبت به پایش داروخانه‌های گیاه پزشکی اقدام می‌کنند.

داراب در جنوب شرقی فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • موعود شمخانی کیست؟