Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:41:23 GMT

واگذاری ۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد «گله دار»

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۵۲۹

واگذاری ۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد «گله دار»

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی همزمان با هفته دولت ۵ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گله دار افتتاح و به مددجویان تحت پوشش واگذار گردید.

محمود کشاورز رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گله دار ضمن گرامی داشت هفته دولت و تبریک به دولت مردان به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد پرداخت و اظهار داشت: این نهاد نسبت به تأمین مسکن مددجویان همواره اهتمام جدی ورزیده و در کنار سایر خدمات خود در راستای تأمین حداقل نیازهای ضروری نیازمندان تحت پوشش در این زمینه نیز فعالیت‌ها و خدمات قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: واحدهای مسکونی به متراژ ۹۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۵۴۰ میلیون تومان می‌باشد که یک واحد مسکونی ایتام به نمایندگی از دیگر واحدها افتتاح و به یکی از مادران ایتام واگذار شد.

کشاورز افزود: واحدهای مسکونی ساخته شده جهت ایتام مددجویان کمیته امداد با هزینه افزون بر ۵۴ میلیارد ریال می‌باشد.

کد خبر 5572687

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت لامرد کمیته امداد فارس هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل قزوین شیوع کرونا دولت سیزدهم خراسان رضوی بیرجند کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این دهه، ادامه داد: در این ایام علاوه بر اجرای جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، درخصوص اعزام مادران و دختران تحت حمایت برای مشرف شدن به زیارت حرم مطهر فرزندان همام امام موسی کاظم (ع)، امام زادگان و بقاع متبرک برنامه ریزی لازم صورت گرفته، همچنین دیدار با خانواده و دختران شهدا و نیز خانواده‌هایی که دختر بیمار دارند در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اجرای این برنامه‌ها را با هدف تقویت روحیه و خودباوری خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: در دهه کرامت به نوعروسان در آستانه ازدواج نیز جهیزیه و به خانواده‌های تحت حمایت براساس نیازشان، کالاهای ضروری زندگی اهدا خواهد شد، همچنین مراسم تجلیل از نخبگان دختر در روز تولد حضرت معصومه (س) و تجلیل از نخبگان پسر در روز تولد حضرت امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه خدمات این نهاد با مساعدت خیران و نیک اندیشان به خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: عموم مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* نسبت به اهدای نذورات و مساعدت برای تامین مایحتاج نیازمندان واقعی اقدام کنند.

کد خبر 6100112

دیگر خبرها

  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند