Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با دومین روز از هفته دولت، آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهرستان ورامین با حضور محسن منصوری استاندار تهران، فرماندار، ائمه جمعه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در ورامین برگزار شد.

در این مراسم، اولین کارخانه تولید چسب کاشی و سرامیک که به‌عنوان بزرگترین کارخانه شهرک صنعتی در ورامین در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع از شعاع ۱۲۰ و با سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد تومان، با ایجاد اشتغال زایی برای ۲۰ نفر و با ظرفیت تولید ۱۵۸۴۰ تن در سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در ورامین یک شرکت تولیدی فروسیلیس باسیلیکون پایین و فرومنگز کربن دار که در راستای مواد اولیه فولادسازی فعالیت می‌کند در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع و با اعتبار هزار میلیارد ریال با ظرفیت ۳۷۵۰ تن در سال و با ایجاد اشتغال برای ۷۰ نفر در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح شد.

پروژه گلخانه‌ای انواع صیفی جات در محمدآباد عرب‌ها در مساحت ۶۰ هزار متر مربع با تولیدی بالغ بر ۳ هزار تن در سال که شامل تولید توت فرنگی با ظرفیت تولید ۳۶ تن و کشت گوجه فرنگی با پیش بینی تولید ۲۲۰ تن است که ۱۵ نفر در این مجموعه مشغول بکار می‌شوند.

این گلخانه با استفاده از علم، دانش بنیان و به طور کاملا اتوماسیون مشغول به فعالیت است.

در ادامه افتتاح پروژهای هفته دولت ورامین، ۸۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و لجستیک وارد ناوگان حمل و نقل و زیرساخت های امنیتی نیروی انتظامی شرق استان شد که این مهم می‌تواند در بالا بردن ضریب امنیتی شرق استان تهران گام موثری باشد‌.

به گزارش فارس، در هفته دولت ۶۷ پروژه عمرانی و اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۳۱/۵ هزار میلیارد ریال و با ایجاد اشتعال زایی برای ۷۵۱ نفر در ورامین افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دولت محسن منصوری استاندار تهران افتتاح پروژه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است