Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:57:36 GMT

آغاز عملیات اجرایی ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت برق

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۵۴۴

آغاز عملیات اجرایی ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت برق شهرک صنعتی، با اشاره به عدم پاسخگویی ظرفیت شهرکهای صنعتی در محدوده غرب مشهد، گفت: به همین منظور تصمیم گرفته شد تا متناسب با نیاز، ایجاد ظرفیت زیر ساختی برای آغاز حرکت رو به جلو و گسترش صنایع در فضایی دیگر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل شهرک صنعتی شماره پنج با هزار و چهارصد هکتار زمین در محدوده جنوب شهر مشهد برای این امر در نظر گرفته شده است تا در سالهای آینده شاهد رشد جهشی در صنایع استان باشیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۳ مجوز با پیش بینی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صادر شده است که امکان ایجاد اشتغال برای پنج هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

نظری ادامه داد: از این رو ساخت پست شهرک صنعتی شماره پنج به ظرفیت ۶۰ مگا ولت آمپر و خط انتقال به طول ۲۳ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت که ظرف ۲۴ ماه با هزینه ای افزون بر هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال ساخته شود. 

انتهای پیام/ 70085

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری هفته دولت شرکت برق منطقه ای خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان