Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:22:19 GMT

کردستان در سکوی اول نانوی کشور ایستاد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۶۰۹

کردستان در سکوی اول نانوی کشور ایستاد

هاشم ناظمی جلال روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دفتر سیزدهمین دوره المپیاد نانو در حالی بسته شد که استان کردستان با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز بالاتر از سایر استان‌ها در رتبه اول کشور قرار گرفت.

وی افزود: در سیزدهمین دوره المپیاد نانو، نیما معزی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج توانست با درخشش در این مسابقات رتبه اول کشوری و مدال طلا را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین محمد صدرا سردار زاده دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج و پارسا دادبین دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی۲ شهرستان سقز نیز توانستند رتبه دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان متین سلطانی از دبیرستان نبی اکرم شهرستان قروه و متین حسین پناهی از دبیرستان شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز رتبه سوم کشوری شدند و مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

ناظمی جلال اظهار داشت: در مجموع استان کردستان در سیزدهمین دوره این جشنواره از نظر تعداد شرکت کنندگان، تعداد راه یافتگان به مرحله دوم و نهایی و تعداد مدال های کسب شده مقام اول کشور را تصاحب کرده است.

استان کردستان در دوازدهمین المپیاد علوم و فناور نانو مقام اول را به خود اختصاص داد.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها کردستان سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج دانش آموزان کردستان سنندج دانش آموزان استان کردستان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد