Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد کرمی نژاد با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۲۷ هزار و ۵۲۳ نفر از خدمات بهره‌مند خواهند شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل احداث و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، تکمیل و احداث مخازن ذخیره آب، تصفیه خانه‌های آب آشامیدنی، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، افزایش ظرفیت منابع تامین آب، حفر و تجهیز چاه‌ها و خطوط انتقال آب در شهرها و روستاها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: این طرح‌ها در شهرهای حمیدیه، آبادان، شوش، رامهرمز، آغاجاری، باغملک، ایذه، گتوند، مسجدسلیمان، بهبهان، خرمشهر، اندیمشک، هفتکل، دشت آزادگان،دزفول، هویزه، شهرستان باوی و ... می‌باشند.
 
کرمی نژاد با بیان اینکه در هفته دولت با اجرای طرح‌های عمرانی ساکنان ۵۵۴ روستا از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد:  این طرح‌ها مربوط به روستاهای رامهرمز، حمیدیه، اهواز، شوش، شادگان، رامشیر، هفتکل، ایذه، باغملک، دهدز، اندیکا، لالی، مسجدسلیمان، دزفول، گتوند، بهبهان، آبادان، خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه و روستاهای شهرستان کارون، باوی و کرخه هستند.

وی ادامه داد: در اجرای ۱۰۹ طرح عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان، ۱۷۵.۴ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال، حفر و تجهیز ۱۵ چاه، چهار مخزن ذخیره، چهار ایستگاه پمپاژ و  یک دستگاه آب شیرین کن در  ۱۷ شهر و ۳۸۳ کیلومتر شبکه توزیع، احداث ۱۰ مخزن ذخیره آب، احداث و تکمیل ۱۶ ایستگاه پمپاژ و احداث و تکمیل چهار تصفیه خانه آب شرب در ۵۵۴ روستا انجام شده است.
 
شرکت آب و فاضلاب خوزستان به ۶۸ شهر با یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۵۲۲ اشتراک آب به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد که پوشش ۱۰۰ درصدی در بخش آب شهری و پوشش بیش از ۸۹ درصدی در بخش آب روستایی دارد.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت آبرسانی شركت آب و فاضلاب خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آبرسانی شركت آب و فاضلاب خوزستان هفته دولت آبرسانی شركت آب و فاضلاب خوزستان طرح ها بخش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد