Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی سنجربگی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع آب معدنی در بین مردم همدان از حدود چهار روز پیش آغاز شده و تا پایان روز گذشته ۲۴۵ هزار بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری توزیع شده است.

وی اضافه کرد: پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر اواسط هفته جاری با حضور در همدان یک میلیون بطری آب معدنی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ لیتری به مردم این شهر هدیه کرد که تاکنون ۲۵۰ هزار بطری به دست هلال احمر برای توزیع رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: هم اینک خودروهای هلال احمر با حضور در مناطق مسکونی اقدام به توزیع خانه به خانه آب معدنی می کنند اما عده ای از افراد با تجمع در حول خودروهای این جمعیت خواستار دریافت آب معدنی می شوند که امید می رود این افراد نیز منتظر مراجعه خودرو به در خانه بمانند.

سنجربگی خاطر نشان کرد: خودروهای هلال احمر با توجه به بارگیری محموله آب معدنی و حضور در محلات، به نسبت ساکنان هر منطقه و هر خانوار یک یا ۲ بسته آب معدنی به ازای هر خانواده توزیع می کنند.

وی تاکید کرد: در صورت ازدحام افراد برای دریافت آب معدنی احتمال می رود آب مورد نیاز به افراد مسن که توان حضور برای دریافت آب معدنی را ندارند یا افراد بیمار معلول نرسد در حالیکه افراد بیمار و مسن بیش از دیگر افراد به آب نیاز دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: علاوه بر این سه تانکر آبرسانی برای توزیع سیار آب در نظر گرفته شده که این تانکرهای در محل های پیش بینی شده از سوی اداره صمت نسبت به پر کردن مخزن اقدام کرده سپس در سطح شهر مستقر می شوند.

سنجربگی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار لیتر آب توسط این تانکرها در سطح شهر توزیع می شود که در صورت تامین آب مورد نیاز از سوی اداره صمت، خودروی مورد نیاز برای انتقال آب و توزیع بیش از ۵۰ هزار لیتر آب در روز فراهم می شود.

وی اضافه کرد: ۲۰ هزار گالن به تازگی دریافت شده که بعد از توزیع آب معدنی های موجود این گالن ها نیز در شرایط اضطراری و بحرانی بین شهروندان توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، در پی کاهش جدی بارش ها و خشکسالی ناشی از آن، ذخیره آب سدهای استان همدان به ویژه سد اکباتان به عنوان منبع اصلی تامین آب شهر همدان بسیار کاهش یافته است.همین امر از ابتدای هفته جاری موجب بروز مشکل و تنش آبی در شهر همدان و اعمال زمان بندی قطع شبکه در شهر شده است.

برچسب‌ها همدان آب آشامیدنی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان آب آشامیدنی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همدان آب آشامیدنی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان