Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:33:14 GMT

تهران؛ یک روز بدون حضور وزرا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۰۰۹

تهران؛ یک روز بدون حضور وزرا

با هدف توسعه ارتباط دولت و مردم، شرکت در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای یکساله دولت و همچنین حضور و ملاقات چهره به چهره با مردم در محل برگزاری میز ارتباطات مردمی استانها؛ تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور، فردا چهارم شهریور در آدینه حضور در نماز شکوهمند جمعه تمامی مراکز استانها تکرار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، بعد از یک دور سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به ۳۱ استان کشور، حضور کابینه دولت مردمی در بین مردم در نمازجمعه‌های سراسر کشور با هدف توسعه ارتباط دولت و مردم، شرکت در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای یکساله دولت و همچنین حضور و ملاقات چهره به چهره با مردم در محل برگزاری میز ارتباطات مردمی استانها؛ تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور، فردا چهارم شهریور در آدینه حضور در نماز شکوهمند جمعه تمامی مراکز استانها تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان این خبر اعلام کرد: ادارات کل استان‌ها با‌توجه به فراوانی مراجعین مردمی در کنار نماینده دولت و در مکان‌های از قبل تعیین شده در نماز جمعه نسبت به پاسخگویی به مردم عزیز استانها اقدام خواهند نمود. ایشان یادآور شد: حجت السلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نیز دو روز پیش هم خبر از حضور و سخنرانی تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور در طول هفته دولت و در سی مسجد جامع سطح تهران و ملاقات چهره به چهره با مردم را با عنوان طرح "سی مسجد سی مسئول" را بیان نموده بود.

انتهای پیام/ 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رئیس جمهور مسجد هفته دولت پرونده ویژه برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند