Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی دولت گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در صورت نهایی شدن جزئیات و تامین منابع اعمال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت  که با استقبال استاندار مرکزی وارد اراک شد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان حداقل بگیر شاهد افزایش قابل قبول حقوق بودیم که افزایش 57 درصدی بیشتر از میزان تورم بود و می تواند جبران کننده بخشی از این مشکلات تورم سال های اخیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی بهادری جهرمی  افزود: تورم مستمر باعث کاهش قدرت خرید حداقل بگیران و بازنشستگان می شود، افزایش 57 درصدی حقوق آنها از میزان تورم بیشتر بود، این افزایش می تواند تا حدودی جبران کننده بخشی از فشار تورم در 4 سال گذشته باشد.
جبران هزینه‌ها برای کارمندان کمتر رخ داده بود و سازمان امور اداری و استخدامی نیز اخیرا با سازمان برنامه و بودجه برای تعدیل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری به توافق رسیدند که البته جزئیات آن در حال نهایی شدن است. افزایش حقوق انجام می‌شود اما به دنبال راهکاری هستیم تا با اختصاص منابع مالی درست باعث رشد تورم نشویم.
وی همچنین در میان مردم بودن و کاهش فاصله دولت و ملت را از مهمترین ویژگی های دولت دکتر رئیسی دانست و گفت: این مسیر باید مستمر و از سوی همه مقامات  و در همه سطوح کشور انجام گیرد تا بتواند حلال مشکلات کشور شود.
سخنگو دولت به موفقیت های حوزه سلامت در بحث کاهش فوتی های کرونا هم اشاره کرد و افزود: این موفقیت نتیجه با مردم و همراه مردم بودن است.
 بهادری جهرمی با ابراز خوشحالی  از سفر به  استان مرکزی این استان را مهد نخبگان و بزرگان علمی؛ دینی و مذهبی کشور دانست و گفت: این استان ظرفیت سرمایه انسانی گسترده ای دارد و انشالله دولت بتواند با ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی  و با کمک آنها مشکلات کشور را حل کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش حقوق کارمندان بازنشستگان افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان