Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حاجی گلدی کر در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری ویژه گنبدکاووس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: اولویت کار فرمانداری نقش نظارتی، حمایتی و پشتیبانی است و دستگاههای اجرایی باید وظایف محوله را انجام دهند و فرمانداری بر مبنای ماموریت اصلی خود نظارت بر امور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال مکاتبات در خصوص افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد: به همت دولت سیزدهم در حقوق کارکنان وزارت کشور تغییرات مثبتی رخ دهد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گنبدکاووس در حوزه کارشناسی افزود: سعی می‌کنیم در برنامه‌ریزی‌ها ظرفیت کارشناسی شهرستان گنبدکاووس را لحاظ کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان از توافقات با وزارت دفاع برای رفع مشکل مسکن کارکنان وزارت کشور و حل مشکل بیمه تکمیلی و توجه به بازنشستگان و پیگیری‌ها برای تامین حقوق از بودجه ملی و همسان سازی حقوق سخن گفت.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاوس نیز در این جلسه با قدرشناسی از کارکنان فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: فرمانداری ویژه گنبدکاووس بالغ بر ۴۰ نیرو دارد که همه از کارشناسان زبده وزارت کشور هستند که با هم‌افزایی و همدلی در کنار ما هستند.

مهدی دهرویه از برگزاری جلسات مستمر با کارکنان فرمانداری در جهت تشریک مساعی و بهبود فرایندهای کاری خبرداد و تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز اقتصادی را در شهرستان تشکیل دادیم و با شناسایی ظرفیت‌ها سعی داریم بر مبنای سند تحول استانی حرکت کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی بودجه و تحول اداری استانداری گلستان نیز در این جلسه نقش کارکنان وزارت کشور را راهبردی و پیرو نقش حاکمیتی دانست محمد پیری افزود: کارکنان وزارت کشور باید به حیطه کار نظارت که وظیفه ذاتی آنهاست توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از اهداف ما تقویت روحیه دانش سازمانی و استقرار مدیریت دانش است .

وی تصریح کرد: فرماندار و مدیران می‌توانند نمادی برای سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

حجت الله گرزین مدیرکل اداری مالی استانداری گلستان هم با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور در سطح استانداری و فرمانداریها از بهبود نسبی رفاهی خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت ۵۰ وظیفه به عهده فرمانداری گذاشته شده است و ۳۰ کارگروه در فرمانداری فعال است که ماموریتهای مربوط به دستگاههای اجرایی را پیگیری می‌کنند که اصلاح این روند موجب عمل به وظایف ذاتی فرمانداریهااست.

محمدرضا میرنیا بر توجه به کارکنان فرمانداری به عنوان نیروهای صفی تاکید کرد و افزود: باید در مباحث مربوط به حقوق کارکنان وزارت کشور به عنوان کارکنانی که در همه اوقات به دلیل تنوع و وسعت کار ماموریتهای مهمی به عهده آنهاست توجه شود

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به نیروهای بازنشسته شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه شهیدان رجایی وباهنر را الگوی کارکنان دولت عنوان کرد

رضا اصالتی افزود : هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است و در این راه تلاش می‌کنیم با فرماندار ویژه که کاروتلاش شبانه روزی دارند همراه باشیم.

حمید گوکلانی معاون عمرانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس نیز اخلاق خوب و همدلی را از شاخصه های کارکنان فرمانداری ویژه برشمرد .

برچسب‌ها استانداری گلستان دولت سیزدهم دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گلستان دولت سیزدهم دولت مردمی استانداری گلستان دولت سیزدهم دولت مردمی فرمانداری ویژه گنبدکاووس حقوق کارکنان وزارت کشور کارکنان فرمانداری دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم با اشاره به اینکه نقش علم و دانش در پیشرفت کشور دیده شده، اظهارکرد: اتفاقی که در وعده صادق رخ داد خروجی دانشگاه‌ها بود و دانش آموختگان دانشگاه این اتفاق را برای ما رقم زدند بنابراین اقتدار کشور محصول علم و دانش و دانشگاهیان است.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ساختمان کلاس های دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت دو بلوک ۳۵ واحدی خوابگاه متاهلی در دانشگاه یاسوج گفت: تا پایان سال جاری سه هزار و ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از احداث پنج هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت سیزدهم در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تعداد کلنگ احداث دو هزار و ۶۰۰ واحد دیگر به زمین زده شده که عملیات احداث آن آغاز شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم پنج هزار واحد خوابگاه متاهلی در تمام دانشگاه‌های کشور به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: طی دوسال و نیم خدمت دولت سیزدهم احداث خوابگاه‌های متاهلی ۳۰ درصد افزایش داشت.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه در این دولت آمایش آموزش عالی، برگشتن دانشگاه به اساسنامه‌ها و نیاز محور شدن دانشگاه‌ها مورد توجه است، تصریح کرد: در تلاش هستیم آموزش عالی را به سمتی ببریم که بر اساس وظیفه دانشگاه‌ها مبنی بر تولید علم و جهت‌دهی به علم و عالم حرکت کنند.

وی در خصوص احداث دانشگاه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر توسعه کمی دانشگاه‌ها مدنظر نیست و توسعه کیفی و مهارت محورشدن دانشگاه و توسعه امکانات  دانشکده فنی و مهندسی مدنظر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است