Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن پارسا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که بخشی از محور ترانزیتی شرق کشور از محدوده شهر شریف‌آباد عبور می‌کند، مدیریت شهری شریف‌آباد اقدامات موثری در حوزه ترافیک محور امام رضا (ع) با هدف تامین امنیت جانی و ایمنی بیشتر، تسهیل عبور و مرور شهروندان، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی به منظور ارتقای سطح کیفیت و خدمات مطلوب به شهروندان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اخذ مجوز و همکاری اعضای شورای شهر و توافق با پلیس راه شریف آباد، عقب نشینی دیوار پلیس راه شریف آباد و تعریض جاده امام رضا در دستور کار قرار گرفته که با مشخص شدن پیمانکار این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در حال انجام است.

پارسا در ادامه از عملیات اجرایی بازگشایی خیابان سلطان محمدی و سه راهی پلیس راه در راستای کاهش حجم ترافیک خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته با مالکین مستقر و تملک اراضی این منطقه، این طرح نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام عملیات جدولگذاری و زیرسازی است.

وی با اشاره به اجرای پروژه پایش تصویری در سطح شهر شریف آباد بیان کرد: بهره‌برداری طرح پایش تصویری شهر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۷ هزار متر از سطح شهر اجرایی شده است.

وی ساماندهی فضای تردد شهر و توجه به مسائل امنیتی را از اهداف اجرای این طرح در شهرهای ایران دانست و افزود: اجرای طرح پایش تصویری نقش به سزایی در پیشگیری از جرایم، نظارت بر مسائل امنیتی و کنترل ترافیک شهری دارد.

شهردار شریف آباد از ارتقای درجه این شهرداری از رتبه ۶ به ۷ خبر داد و افزود: با همکاری و تعامل مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر بعد از ۱۰ سال درجه شهرداری از رتبه ۶ به ۷ ارتقا پیدا کرد که این مهم در افزایش بودجه سالیانه و همچنین اعتبارات استانی موثر و رشد و افزایش طرح‌های عمرانی شهر را در پی خواهد داشت.

پارسا افزود: طی مکاتبات و جلسه با استانداری و رییس بنیاد مستضعفان، ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد به شهر ملحق و به سرانه‌های خدمات شهری اضافه شد.

شهردار شریف آباد از اجرای طرح میدان امام رضا به مساحت ۲ و نیم هکتار خبر داد و افزود: با برگزاری جلسات مشترک با مالکین منطقه، مشکلات اجرای این طرح نیز رفع شده و هر چه سریعتر این طرح آغاز می‌شود.
صدور ۱۳۰ فقره سند مالکیت شهر شریف آباد
رئیس شورای اسلامی شهر شریف آباد نیز در این جلسه از صدور ۱۳۰ فقره سند مالکیت در این شهر خبر داد و افزود: از سال ۱۳۹۱ با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر اقدامات مناسبی برای صدور سند مالکیت صورت گرفته و با فراخوان به کلیه شهروندان بیش از هزار و ۲۰۰ پرونده در این خصوص تشکیل شده است.
 

بیژن هداوند با اشاره به نقشه برداری از ۳ هزار ۵۰۰ قطعه از اراضی شهر افزود: از ۱۵ پلاک ثبتی واقع در این محدوده ۴ پلاک ثبتی برای اخذ رای کمیسیون ماده ۱۲ به بنیاد مسکن و شهرسازی ارسال شده و تا به امروز حدود ۱۳۰ سند مالکیت صادر شده است.

وی گفـت: متولی و مجری این طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و تکمیل و تحویل مدارک به بنیاد منوط به مشخص بودن نوعیت اراضی هر یک از پلاک های ثبتی بر اساس نظریه کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری است.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
شریف‌آباد دروازه خروجی استان تهران به سمت استان‌های شرقی کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها شورای شهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی شریف آباد پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی شریف آباد شورای شهر بنياد مسكن انقلاب اسلامی شریف آباد پاکدشت شهر شریف آباد سند مالکیت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تراز منابع و مصارف تأمین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در زمینه‌ی اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تأمین اجتماعی استان برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

به گفته حسینی با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان -بدون درمان- پس از ۱۰ سال مثبت شد و تعداد کارگاه‌های فعال در سطح استان نیز به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

او افزود: برای نخستین بار به مناسبت هفته‌ کار و کارگر، ۸۰ میز خدمت این اداره‌کل تا ۱۱ اردیبهشت‌ در شهرستان‌ها دایر است.

دیگر خبرها

  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است