Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:21:50 GMT

شناسایی ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۴۱۷

شناسایی ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، کورش ساکی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۴۰۹ هزار و ۵۳۳ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۱۹۹ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بستری شدن ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۸ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۲ نفر نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: ۴۱ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۸ نفر در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

ساکی خاطرنشان کرد: در مجموع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و یک نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۲۵ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۶۸ هزار و ۶۷۸ مورد افزایش یافت.

وی در ارتباط با میزان تزریق واکسن در کاشان نیز گفت: تاکنون حدود ۷۹ درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود ۷۲ درصد نیز دز دوم و حدود ۳۷ درصد از شهروندان بالای ۱۸ سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 5572816

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شیوع کرونا هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین شیوع کرونا دولت سیزدهم خراسان رضوی گناوه بیمارستان های شهر کاشان و آران و بیدگل آران و بیدگل بستری منطقه کاشان ۲۴ ساعت گذشته شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، ابراهیم خالقی از اهدای عضو بیمار مرگ مغزی ۴۴ ساله ساکن مشهد به ۶ بیمار نیازمند عضو خبرداد و اظهارکرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

وی گفت: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902030

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی