Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:14:51 GMT

۶ پروژه عمران شهری در شهر دوراهک افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۴۶۹

۶ پروژه عمران شهری در شهر دوراهک افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز بعد از ظهر پنج شنبه در دومین روز از هفته دولت در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمران شهری دوراهک گفت: شهر دوراهک دارای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است که با همکاری و تعامل خوب می‌توان آنها را توسعه داد.

باربرز با تاکید بر این اینکه با جدیت پروژه‌های کلنگ زنی را هر ده روز یک بار پیگیری خواهم کرد تصریح کرد: خوشبختانه در شهر دوراهک با همدلی و همراهی شورا و شهرداری این شهر کارهای خوبی از جمله ساماندهی ورودی این شهر در کمتر از ۱۰ روز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیر با بیان اینکه امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود گفت: این پروژه‌ها با اولویت در بخش‌های آموزشی، آبرسانی، بنادر و دریانوردی، گازرسانی و عمران شهری و روستایی اجرا شده و خواهد شد.

اجرای پروژه‌ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال

شهردار دوراهک در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمران شهری دوراهک گفت: امروز به مناسبت هفته دولت ۶ پروژه عمران شهری در شهر دوراهک عملیات اجرایی آنها آغاز و افتتاح خواهد شد.

حسین محمدی اعتبار این پروژه‌ها را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: جاده سلامت با مساحت ۸ هزار و ۱۵۰ متر مربع، طول مسیر دوچرخه سواری ۵۰۰ متر، هزار متر فضای سبز، فضای ورزشی، فضای گفتمان، فضای بدمینتون و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی با حضور مسئولان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

محمدی گفت: خیابان کشاورز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۴۲ و دوربین پایش با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی صبح امروز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهردار دوراهک با اشاره به سه پروژه افتتاح شده در هفته دولت با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال اظهار داشت: آسفالت کوچه‌ها و معابر به مساحت ۱۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، اصلاح و بهسازی بلوار ورودی شهر از سمت جنوب با اعتبار هفت میلیارد و سنگفرش بلوار اصلی فاز دو با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسین محمدی گفت: ساماندهی ورودی شهر از سمت شرق (جاده ریز) نوسازی پارک قائم و محله شهید سلیمانی، زیرسازی جاده شاهزاده محمد و زیر سازی چمن مصنوعی شماره ۲ مدرسه شهید رجایی نیز از جمله پروژه‌های است که در دست اجرا است.

نگاه متوازن به توسعه شهر

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک نیز در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هر اتفاق مثبتی که در شهر رقم خورده است حاصل تلاش و همراهی همه اعضای شورای اسلامی و شهرداری است.

علی احمدی با تاکید بر اینکه برای ساختن آینده دوراهک نیازمند نگاه متوازن به توسعه شهر هستیم تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری دوراهک در راستای پیشرفت و توسعه شهر شبانه روز تلاش خواهند کرد و این می‌طلبد که مسئولان شهرستان و استان در تخصیص اعتبارات به دوراهک نگاه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 5572761

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر حسین محمدی شهرداری علی احمدی هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین شیوع کرونا دولت سیزدهم خراسان رضوی گناوه میلیارد ریال از محل اعتبارات عملیات اجرایی شهر دوراهک عمران شهری هفته دولت پروژه ها کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان