Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظفر پور ابراهیم لاطران ظهر پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در پردیس برگزار شد، از افتتاح ۱۳ پروژه با اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و با بیان این که شهرستان پردیس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت آرامستان ندارد، گفت: بیش از ۳۰ جلسه در خصوص آرامستان پردیس برگزار شده است و موضوع مناقشه بین اوقاف و منابع طبیعی توسط استاندار تهران در شورای تأمین استان تهران مطرح و مصوب شده و در حال پیگیری است، زمین تحویل شهرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پردیس هویت سازی در پردیس را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: سبقه شهر پردیس بیش از ۲۵ سال نیست و می‌بایست، مؤلفه‌های هویت ساز در این شهرستان ایجاد شود، دغدغه مردم در این موارد باید رفع شود.

پورابراهیم لاطران از افتتاح بیمارستان پردیس در ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: با افتتاح بیمارستان در حوزه امدادرسانی سامان دهی بیشتری خواهیم داشت، در حال حاضر نزدیک ترین بیمارستان به پردیس بیمارستان شهدای تجریش است.

وی از برگزاری آزمون برای جذب نیروی انسانی در بیمارستان پردیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در این زمینه برای شرکت هرچه بیشتر افراد بومی شهرستان در آزمون اطلاع رسانی می‌کنیم.

فرماندار پردیس از فعالیت بیش از ۹ هزار واحد مجموعه صنفی صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مسائل مربوط به تبدیل لکه‌های صنعتی به شهرک‌های صنعتی در حال پیگیری است، که در این صورت آب، گاز و خدمات شهری به فعالان صنعتی در این مناطق ارائه می‌شود.

وی در خصوص مسکن مهر نیز با بیان این که مسئولین در دولت قبل مسکن مهر را قبول نداشتند، گفت: آقایان اقدام نکردند و ما اکنون امکانات کمی داریم، که با دستور ویژه رئیس جمهور بودجه برای مسکن مهر پردیس اختصاص خواهد یافت.

فرماندار پردیس از افتتاح چند پروژه آموزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: دو مدرسه و دبیرستان در فاز هشت و یک دبستان در فاز هشت در هفته دولت افتتاح می‌شود، تمامی مدارسی که تحت اختیار شرکت عمران است، نیز طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان تهران تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

کد خبر 5572833

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پردیس هفته دولت هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین شیوع کرونا دولت سیزدهم گناوه افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود