Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ گفت: مجتمع بزرگ تالار مرکزی ساری که ساخت آن از سال ۱۳۸۶ آغاز و تا سال گذشته نیمه تمام مانده بود، طی یک سال اخیر و از زمان روی کار آمدن دولت مردمی مراحل ساخت آن تکمیل شد و قرار است همزمان با هفته دولت به طور رسمی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا، سید محمود اسلامی با بیان این مطلب افزود: یکی از مطالبات جدی اهالی فرهنگ و هنر استان مازندران طی سال‌های اخیر تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار مرکزی ساری بود که خوشبختانه با نگاه ویژه دولت مردمی طی یک سال اخیر به سرانجام رسید و قرار است به زودی به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مجتمع که ساخت آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شده بود طی چندین سال‌ به مرحله تکمیل نرسیده بود اما طی یک سال گذشته و از زمان روی کار آمدن دولت انقلابی بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مجتمع در نظر گرفته شد و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ در ادامه گفت:  این مجتمع در زمینی ۵ هزار و ۳۰۰ متری و با زیربنای ۱۲ هزار و ۳۸۰ متر مربع ساخته شده و یکی‌ از مجهزترین مجموعه‌های فرهنگی و هنری کشور به حساب می‌آید، همچنین تالار مرکزی ساری دارای سه سالن با مجموع ظرفیت ۹۴۶ نفر شامل سالن نمایش با ظرفیت ۶۰۱ نفر، سالن سینما با ۱۸۷ صندلی و سالن موسیقی با ۱۵۸ صندلی است که با تجهیزات جدید در اختیار اهالی فرهنگ و هنر مازندران قرار می‌گیرد.

اسلامی در ادامه به سایر امکانات تالار بزرگ ساری اشاره کرد و افزود: این مجموعه علاوه بر این سه سالن، دارای فضاهای کارگاهی، اداری و آموزشی نیز است که امکان تجمیع بخش‌های فعالیت‌های هنری مرکز استان در یک مجتمع را فراهم می‌کند. ۴۷۶ متر فضای کارگاهی و تمرینی، ۳۷۰ متر فضای اداری و ۲۵۰ متر فضای آموزشی در این مجتمع ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تکمیل این مجموعه یکی از وعده‌های وزیر فرهنگ به اهالی فرهنگ و هنر مازندران در سفر سال گذشته خود به این استان بود که‌ در سفر استانی رئیس‌جمهور نیز به مازندران به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار مورد توجه قرار گرفت و اکنون نیز شاهد تحقق این وعده هستیم.

گفتنی است، عملیات اجرایی تالار مرکزی ساری سال ۱۳۸۶ با هدف تامین فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های مهم فرهنگی هنری استانی و ملی و نیز فراهم کردن فضا برای فعالیت هنرمندان از محل اعتبارات ملی توسط وزارت فرهنگ آغاز شد و قرار بود طی سه سال به بهره‌برداری برسد. از سوی دیگر طی سال‌های اخیر بارها از سوی مسئولان وقت،  زمان های مختلفی برای بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی اعلام شده بود که هیچ گاه این امر تحقق نیافت در نهایت این پروژه با تکمیل مراحل نهایی طی کمتر از یک سال بزودی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی سینما مجموعه فرهنگی هنری سیدمحمود اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان

سید عباس مینایی در بازدید از کانال‌های شبکه بهره برداری آب مغان اظهار کرد: در سال جدید عملیات لایروبی زهکشی باکس یک به طول ۱۶ کیلومتر با بر آورد هزینه تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال شروع شده و در حال اجرا است.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که ممکن بود در برداشت آب و هدایت آب به کانال مغان داشته باشیم، شرکت بهره برداری و زهکشی مغان فرآیند رسوب برداری را آغاز کرد.

مدیر امور منابع آب مغان همچنین به اقداماتی نظیر جاده سازی و شن ریزی (جاده سرویس) به طول ۳۳ کیلومتر، گریدر زنی به طول ۲۵ کیلومتر و عملیات خاکی از قبیل کانال انحرافی رگلاتور ۲، زهکش زیرزمینی پمپاژ ۳، کالورت ۱۵ کیلومتر ۱۹ به مساحت ۳۸۰ هزار متر مکعب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا با هدف اصلاح شبکه و در راستای رضایت‌مندی بهره‌برداران و کشاورزان اجرا می‌شود.

مینایی با اشاره به کمبود آب در منطقه مغان تصریح کرد: از کشاورزان درخواست داریم که در راستای بهبود وضعیت توزیع و تحویل آب نهایت همکاری و همیاری را با عوامل شبکه داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال تنش آبی سال‌های قبل تکرار نشود و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا آبیاری را به نفع زارعین مدیریت کنیم.

مدیر امور منابع آب مغان با اشاره به همکاری تنگاتنگ امور منابع آب مغان با سایر دستگاه‌های متولی، بیان کرد: در راستای رعایت الگوی کشت و جلوگیری از کشت محصولات پرآب بر، هرگونه قرارداد آبیاری و توزیع آب به زارعین منوط به معرفی‌نامه کتبی جهادکشاورزی با درج عنوان نوع کشت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان