Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در جمع آنان حاضر شد و سپس پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی در مورد حضور بانوان برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: خوشحالم که بانوان توانستند بعد از مدتها وارد ورزشگاه شوند و این می‌تواند نقطه عطفی برای این موضوع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجدی تصریح کرد: باید این روند ادامه پیدا کند. بانوان ما خانم‌های مومنه ای هستند که هیچ مشکلی برای ورود به ورزشگاه نداشته و تمام تلاششان تشویق تیمشان است. این می‌تواند به همه نشان دهد که هیچ مشکلی برای ورود بانوان در کشور ما به ورزشگاه نیست.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در هفته‌های آتی هم بانوان می‌توانند وارد ورزشگاه شوند؟ گفت: به طور حتم تلاش این است که بانوان در هفته‌های آینده هم وارد ورزشگاه شوند. با رفتارهای خوبی که آنان دارند، این اتفاق رخ خواهد داد و شاهد حضور بانوان در هفته‌های آتی خواهیم بود.

کد خبر 5572847

منبع: مهر

کلیدواژه: میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ورزشگاه آزادی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ریکاردو ساپینتو کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی جهان شیخ دیاباته فدراسیون فوتبال بسکتبال کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • روزگار متفاوت زنان اراکی