Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای منزوی سوم شهریورماه گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت چهارمحال و بختیاری در خصوص پروژه نیمه‌تمام منطقه ویژه اقتصادی استان، اظهار کرد: دو بند از مصوبات جلسه قبل این شورا مربوط به منطقه ویژه اقتصادی بود، اولین مصوبه در ارتباط با تعیین تکلیف اراضی واگذار شده و در ادامه واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران جدید بود، باتوجه به اقدامات عمرانی صورت گرفته، باید این دو بند نیز تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: آیا در چند ماه اخیر و با اقدامات صورت گرفته، سرمایه‌گذاران سابق برای انجام عملیات عمرانی وارد عمل شده‌اند و یا اقدامی برای جلب مشارکت جدید و فسخ قرارداد ۴۳ پلاک واگذار شده در منطقه ویژه اقتصادی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

ایجاد زیرساخت در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد

وی با بیان اینکه برنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری برای حمایت از منطقه ویژه اقتصادی باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: همچنین در تحویل اراضی باید نحوه تامین مالی و زیرساخت مشخص شود.

منزوی عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید تعامل بیش‌تری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری داشته باشد و صراحتا اعلام شود، ۲۴ میلیارد تومان هزینه‌ای که در سابق در منطقه ویژه از سرمایه‌گذاران دریافت شده است در کجا هزینه شده و اگر سرمایه‌گذاری تمایل به ادامه کار ندارد، قرارداد فسخ و به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود تا از سردرگمی خارج شویم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شرکت شهرک‌های صنعتی شهرکرد، گفت: در این پروژه اخذ مجوز ماده ۲۳ مطرح شد، باید هرچه سریعتر این مسئله پیگیری شود و تا دوماه آینده به نتیجه برسد.

وی در خصوص مجتمع تخصصی فرش، گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صمت نظر خود را کتبا در خصوص زمین مورد نظر برای احداث این شهرک اعلام کنند، تکلیف این مجتمع در کارگروه امور زیربنایی مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی ورود سرمایه گذار چهارمحال و بختیاری منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه