Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همزمان با آغاز هفته دولت، آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار، شهردار تبریز، مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی استان در گلزار شهدای وادی رحمت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی آل‌هاشم، سردار عابدین خرّم، یعقوب هوشیار، محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار تبریز و مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه محبوب تبریز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت به کارگزاران و دولتمردان کشور، گفت: شهیدان رجایی و باهنر، تشکیل‌دهندگان نخستین دولت ایران و عامل یکدستی و خروج از دولت موقت و استقرار دولت انقلابی بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم افزود: دولت سیزدهم در طول یک‌سال عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و با 31 سفر استانی، چهار هزار و 500 مصوبه و ارتباطات مؤثر داخلی و خارجی اقدامات تأمل‌برانگیزی داشته است.

وی افزود: فرهنگ و رسانه از اولویت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای دولت بوده و اهمیت آن بدین جهت است که ساختار فرهنگی کشور نیاز به بازسازی داشته و حل مشکلات آن نیازمند حرکتی انقلابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: امروز با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که در راه به ثمر رسیدن اهداف والای شهیدان، لحظه‌ای دریغ نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این آیین با تبریک آغاز هفته دولت گفت: عهد و پیمان ما با شهدا، قلبی، دلی و جاری است چرا که آبروی نظام و انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

عابدین خرّم ادامه داد: شهدا با نثار خون خود پایداری و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کردند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب به تأسی از شهدا راه سرخ شهادت و راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خواهیم پیمود.

خرّم تأکید کرد: همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و باید پاسدار خون شهدا باشیم.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز  نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی که در مجموعه مدیران ارشد شهری و استانی وجود دارد، شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.  

وی ادامه داد: تلاش داریم در ارائه خدمات بی منت به مردم عزیز و توسعه بیش از پیش شهر و استانمان منشا خیر باشیم.

آیین غبار روبی گلزار شهدا هر سال در اولین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شده و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب، هشت‌ سال دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم گرامی داشته می‌شود.

در پایان این مراسم، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی، شهردار و دیگر مدیران کل ادارات و سازمان‌ها با اهدای گل و نثار فاتحه‌ای یاد و خاطره شهیدان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز آذربایجان شرقی گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران