Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس بعد از مذاکرات چند روزه خود در نهایت موفق شد با شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال به توافق برسد. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود این بازیکن قید حضور در ایران را زده است.

سرخ ها بعد از جدب لوکادیا اما به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند و به نظر می رسد این بازیکن حالا آماده حضور در ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است باشگاه پرسپولیس به زودی خبر توافق با این بازیکن را اعلام کند. البته صفحه ای که منتسب به این بازیکن است ساعتی پیش با انتشار یک استوری خبر از امضای قرارداد این بازیکن با پرسپولیس داده است.

گفته می شود سرخ ها با قراردادی ۳۷۵ هزار دلاری با دیاباته به توافق رسیده اند.

کد خبر 700605 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان