Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: دولت صادق‌الوعده باید در وعده‌های خود بر دیگران سبقه داشته باشد و آنچه را که در ابتدا وعده کرده نسبت به مردم محقق کند.

وی از حمایت‌های مردم و دولتمردان قدردانی کرد و گفت: ارزیابی که در این سال باید اتفاق بیفتد چه در پروژه‌های عمرانی و چه در بحث‌های مدیریتی در استان، در این سفر پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی یادآور شد: امیدواریم در هفته دولت کارنامه قابل قبولی برای مردم داشته و از فرصتی که خداوند برای دولتمردان ایجاد کرده شاکر بوده تا خدمت‌گذاری خالصانه به مردم داشته باشیم.

زاهدی‌وفا با اشاره به شعار محوری سال جاری که توسط مقام معظم رهبری در بحث اشتغالزایی و تولید دانش‌بنیان مطرح شده است، خاطرنشان کرد: آنچه در این شعار مربوط به زیرمجموعه وزارت تعاون بوده بحث اشتغالزایی می‌باشد که برنامه‌هایی در این حوزه تدوین شده که تا پایان سال اجرایی شود.

لزوم توجه به اشتغال به ویژه برای اقشار درمانده

آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: رجایی و باهنر اسوه‌های در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه پیدا است در این بیش از ۴۰ سال دولت‌های مختلف با سیاست‌های متنبع آمد، تصریح کرد: خیلی جاها صالح نبود و صلح این بود که براساس قانون اساسی یک سیاست پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اسلام عملی و خدمت به مردم اگر به صورت طولی انجام می‌شد مشکلی در کشور نداشتیم.

عبادی با بیان اینکه هر کدام از دولت‌ها با سلیقه خود کاری کردند و ما جا ماندیم، افزود: در اواخر آیه‌های یأس می‌خواندند و خدواند فرصت جدیدی به ما داد.

وی با بیان اینکه در این دولت مشکلات به ارث مانده و برخی ناکارآمدی‌ها خود را نشان می‌دهند، اضافه کرد: در این یک سالی که گذشت ارائه کارهای انجام شده، بسیاری زیرساختی است.

نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در پایان هفته دولت گزارشات ارائه شده به صورت جداگانه در دست مردم قرار گیرد، متذکر شد: این امر مایه امید آن‌ها است و باید مسائل اشتغال که قشر ضعیف در آن درمانده هستند، مورد توجه قرار گیرد.

عبادی با بیان اینکه ما دو مشکل داریم، گفت: یک مشکل این است که عملًا وظایف صورت نگرفته و بخش عظیمی آن است که مشکل نداریم و القائات جامعه سبب شده مردم احساس مشکل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها در پایان هفته دولت به گونه‌ای باشد که هم کارهای میدانی که انجام شده و هم به صورت رفع الفات بیگانه و جنگ‌های روانی باید باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون خراسان جنوبی اشتغال دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

tags # کالا برگ الکترونیک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران