Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسمیرو معتقد است بازی در لیگ برتر و منچستریونایتد چالشی بزرگ است و هرگز تصور نمی کرده روزی در این باشگاه بازی کند

کاسمیرو، هافبک 30 ساله برزیلی منچستریونایتد اولین مصاحبه رسمی خود از زمان انتقال به این باشگاه را انجام داد.

طرفداری | چند روز پیش منچستریونایتد اعلام کرد کاسمیرو در انتقالی چهار ساله تا تابستان 2026 به جمع شیاطین سرخ پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک برزیلی امروز با وب سایت رسمی منچستریونایتد مصاحبه مفصلی داشت و در مورد انتقال به این باشگاه، حال و هوای حضور در اولدترافورد، لیگ برتر انگلیس و... صحبت کرد. کاسمیرو در ابتدا درباره حس خود در مورد انتقال به منچستریونایتد گفت:

شکی نیست که بسیار هیجان زده هستم. خیلی خوب از من استقبال شد. محبت خاصی را از سوی همه نسبت به خودم حس کردم و البته که این موضوع واقعاً مهم است. من این محبت را از همان لحظه ای که به این باشگاه آمدم حس کردم و فکر می کنم این چالشی جدید است. کاملاً خوشحالم. حس می کنم 20 یا 18 ساله ام، دوست دارم مسیرم را ادامه دهم، برای حضور در بین هم تیمی های جدیدم و بازی در این استادیوم هیجان زده ام و فکر می کنم این فقط یک هیجان بزرگ است و بسیار خوشحالم.

 اولین برداشت تو چطور بود؟

همان طور که گفتید، عشق و محبت افرادی که اطرافم هستند را حس کردم. وقتی به اینجا رسیدم حس فوق العاده ای داشتم. مردم با من خیلی دوستانه و صمیمی بودند، محبت زیادی نسبت به من داشتند و این همان چیزی است که به عنوان یک انسان دوست دارید حس کنید. بنابراین من خوشحالم، بسیار هیجان زده ام و فکر می کنم این چالشی بزرگ و جدید برای من است، در نتیجه می خواهم سخت تلاش کنم تا از پس آن بربیایم.

و اولدترافورد، تئاتر رویاها، اولین برداشت تو از حضور در این استادیوم چطور بود؟

می دانیم که تاریخچه بزرگ و وسیعی در اینجا وجود دارد. این باشگاهی است که تاریخ بزرگی دارد، نه فقط استادیوم بلکه باشگاه نیز همین طور است. این باشگاه همه چیز برده است و می خواهم هم تیمی های جدیدم را ملاقات و به تیم کمک کنم. من یک بازیکن دیگر در منچستریونایتد هستم.

در مورد منچستریونایتد چه می دانی؟

صادق باشم، پس از 15 سال به اینجا باز می گردم. نمی دانم افراد زیادی از این قضیه مطلع هستند یا خیر اما وقتی 15 ساله و در سائوپائولو بودم، در رقابتی در اینجا بازی کردم. وقتی 15 سال بعد به اینجا باز می گردید تا برای منچستریونایتد بازی کنید، آن تصاویر در ذهن شما مرور می شود و حتی در بزرگ ترین رویاهای خود نیز نمی توانستید خودتان را در حال بازی در اینجا تصور کنید. مشخصاً وقتی در آن جام نایکی بازی کردم، دوست داشتم به اینجا بیایم و اکنون دوباره اینجا هستم. من خوشحال ترین مرد زنده دنیام و برای بازی در این استادیوم و کمک به هم تیمی هایم و منچستریونایتد برای پیروزی در بازی ها و کسب عناوین، نمی توانم صبر کنم.

چه زمانی در مورد احتمال این انتقال شنیدی؟

از همان اولین لحظات، مدیران منچستریونایتد رفتار فوق العاده ای با من داشته اند و این همان چیزی است که نیاز داشتم. آن ها محبت زیادی نسبت به من نشان دادند و می خواهم در سریع ترین زمان ممکن در تمرینات و بازی ها خودی نشان دهم تا لطف و محبت آن ها با امضای قرارداد با من را جبران کنم. بی صبرانه منتظر شروع هستم.

اولین واکنشت به علاقه منچستریونایتد؟

منچستریونایتد بزرگ ترین باشگاه انگلیس است. این باشگاهی با بیشترین تعداد عناوین است. در نتیجه، بسیار خوشحالم و واقعاً بی صبرانه منتظر روزهای بعدی هستم.

بازی در لیگ برتر انگلیس تو را هیجان زده می کند؟

البته. بازی در لیگ برتر انگلیس یک رویاست. این لیگی فوق العاده است. احترامی که هواداران برای بازیکنان، بازیکنان برای هواداران، بازیکنان برای داوران، داوران برای بازیکنان دارند، شور و اشتیاق باشگاه ها، همه چیز فوق العاده است. وقتی از فرودگاه به شهر می روید، کاملاً شور و اشتیاق و علاقه به فوتبال را در هوای آن شهر حس می کنید و فکر می کنم استادیوم نیز به خودی خود گویای همه چیز است.

برای خانواده ات، این فرصتی برای یادگیری انگلیسی و صحبت به زبان انگلیسی است...

بله، همسرم انگلیسی صحبت می کند. یک دختر هفت ساله و یک پسر یک ساله دارم. در نتیجه آن ها کمی بهتر از من انگلیسی صحبت می کنند. واقعاً شرمنده شما و تمام هواداران منچستریونایتد هستم که انگلیسی صحبت نمی کنم اما می خواهم این زبان را هر چه سریع تر یاد بگیرم تا بتوانم در مورد فرهنگ انگلیس بدانم و با دوستان، هم تیمی ها و اعضای باشگاه انگلیسی صحبت کنم. من می خواهم نشان دهم که یکی از آن ها هستم.

هم تیمی های جدیدت، فرد...

قبل از انتقال به اینجا، با فرد صحبت کردم. او یکی از دوستان من است که در تیم ملی بازی های زیادی کنار هم انجام دادیم و سال های زیادی کنار هم بوده ایم. او را به خوبی می شناسم. او بازیکن بزرگی است و به همین علت برای منچستریونایتد و تیم ملی برزیل که رسیدن به آن کار سختی است، بازی می کند. در نتیجه، رابطه به خصوصی با او دارم و البته که او بازیکن بزرگی است و به همین دلیل اینجا بازی می کند.

به نظر تو، چرا فرد بازیکن خوبی است؟

فرد ویژگی های زیادی دارد. فکر می کنم او بازیکنی با حرکات خوب است. بسیار متحرک و پویاست و به خوبی توپ را پاس می دهد. او قدرت شوت زنی خوبی دارد و می تواند با هر دو پا بازی کند و توپ را به خوبی پاس دهد. او بازیکن بزرگی است. دوباره می گویم، به همین علت است که او برای تیم ملی برزیل بازی می کند و بازیکن بسیار مهمی در این باشگاه است و فکر می کنم از آن جایی که برزیلی است، کمک زیادی به من خواهد کرد. او در این باشگاه کمک زیادی به من می کند و بدون شک برای من نیز مهم است که یک برزیلی دیگر هم اینجا باشد.

دو هم تیمی سابقت نیز اینجا هستند. کریستیانو رونالدو و رافائل واران.

آن ها دو بازیکنی هستند که من افتخار بازی در کنارشان را داشته ام. ما می توانیم یک روز کامل را صرف صحبت در مورد کریستیانو کنیم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. وقتی به دوران حضور او در رئال مادرید نگاه می کنیم، فکر می کنم ما هفت سال را در کنار هم سپری کردیم و بنابراین باعث افتخار است که بار دیگر در کنار این بازیکنان بازی می کنم. البته نه تنها این بازیکنان، بلکه بی صبرانه منتظر ملاقات هم تیمی های جدیدم هستم تا به آن ها کمک کنم و آن ها نیز به من کمک کنند. از حضور در منچستریونایتد به شدت هیجان زده هستم.

با کریستیانو و رافائل واران صحبت کرده ای؟

با رافائل صحبت کرده ام. او به من گفت که خوشحال است. خانواده اش اینجا در منچستر بسیار خوشحالند و حس می کنم منچستریونایتد با حضور او یک مدافع بزرگ و فوق العاده دارد. همان طور که می دانیم، کریستیانو نیز به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اینجاست و فکر می کنم به کسب جوایز و عناوین ادامه خواهد داد.

یک بار در سوپرجام اروپا مقابل منچستریونایتد بازی کرده ای. همچنین بارها مقابل منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و چلسی بازی کرده ای. در مورد فوتبال لیگ برتر چه نظری داری؟

فکر می کنم فوتبال انگلیس بسیار فیزیکی و پربرخورد است و بدون شک، بسیار سخت است اما چیزی که بیش از همه در مورد بازیکنان، داوران، هواداران در این کشور دوست دارم این است که آن ها با وجود تمام درگیری ها و برخورد ها، عادل و منصف هستند. البته که در فوتبال درگیری ها و برخوردهایی وجود دارد اما انصاف و عدالتی که در این لیگ وجود دارد زیباترین چیز است. ما می دانیم که این لیگی رقابتی است و مهم نیست در خانه یا خارج از خانه بازی می کنید، هر بازی بسیار سخت است. همه تیم ها برابر هستند و فکر می کنم فقط تیم های حاضر در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا قوی نیستند، یک تیم برتر ممکن است به تیمی در ته جدول ببازد و این لیگ این گونه است. این حجم از رقابتی بودن لیگ زیباست و برای بازی در آن هیجان زده هستم.

اخبار داغ 

تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 + سیدبندی محل ورود و شرایط حضور بانوان تماشاگر در بازی استقلال و مس / بدون بلیت به ورزشگاه نیایید خلاصه بازی بارسلونا 3-3 منچسترسیتی (دیدار خیریه - 2022) ساپینتو: مس مقابل پیکان شگفتی آفرید؛ مذهبی هستم اما خرافاتی نیستم​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی در لیگ برتر لیگ برتر انگلیس انگلیسی صحبت فکر می کنم هم تیمی فوق العاده هم تیمی ها هیجان زده برای بازی او بازیکن برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)