Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح‌ها شامل اجرای طرح فاضلاب روستایی، جدول‌گذاری، سنگ فرش، بیس ریزی و فعالیت‌های عمرانی در روستاها از محل اعتبارات دهیاری ها است.

اجرای این طرح‌ها در روستاهای ده خزل، هزارخانی علیا، عباس آباد، آرانله، میخوران محمدآقا، منصور عرب، یوسفجرد، دهنو، یاره گله، سهنله، مارنگاز، قره تپه، چمچم، کل کل، ده سلیمان، باوله، کلگاه زمان، گرجی بیان، کوزه گران، ده رضوان، لیلمانج، فارسینج و کوچکینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

کلینیک دندانپزشکی خیرساز شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد

کلینیک دندانپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی نیز که با همت خیرین انجمن رایولوژی ایران و کرمانشاه و دانشگاه احداث شده با حضور دکتر مهربخش نماینده انجمن رادیولوژی ایران و کرمانشاه. جمعی از مسوولین شهرستان و نمایندگان مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

کلینیک مذکور دارای ۲ واحد دندانپزشکی و رادیولوژی دندان و ۲ واحد پانسیون پزشک بوده و در ۲ طبقه با زیربنا۲ ۲۱۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و تجهیز شده است.

از این مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل مشارکت خیرین و ۲۸ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تامین اعتبار شده است.

ثلاث باباجانی با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۱۳۵ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
 

برچسب‌ها هفته دولت طرح های عمرانی سنقر کرمانشاه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طرح های عمرانی سنقر هفته دولت طرح های عمرانی سنقر کرمانشاه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج