Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:53:03 GMT

آمار کرونا قم ۳ شهریور؛ بدون فوتی و ۱۸ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۱۵۷۱

آمار کرونا قم ۳ شهریور؛ بدون فوتی و ۱۸ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ۱۸ ابتلای جدید به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به شامگاه _پنجشنبه سوم شهریورماه_ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال‌حاضر تعداد بیماران بستری مشکوک به کرونا ۱۰۰ نفر است، ۵۷ نفر مبتلا به کرونا قطعی در مراکز درمانی استان بستری هستند و ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست نداد.

انجام تست روزانه در استان ۱۳۳ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۲۳ دوز بوده است.

کد خبر 599677

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در قم فوت شدگان کرونا در قم آمار ابتلا به کرونا در قم وضعیت کرونا در قم کرونا در قم ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: مقابله با سالمندی جمعیت در کشور نیازمند عزم ملی و حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مردم در صحنه است.

 بهمن نقی پور در دوازدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت ضمن تاکید بر لزوم همکاری نزدیک رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت و مقابله با بحران سالمندی در کشور اظهار کرد: مقابله با سالمندی جمعیت در کشور نیازمند عزم ملی و حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مردم در صحنه است و تنها با عزم ملی می‌توان بر این بحران غلبه کرد.

وی افزود: همه ما موظف هستیم که مسئولانه به این موضوع نگاه کنیم و آن را تکلیف اخلاقی، شرعی و قانونی خود بدانیم هرکس در هر جایگاه و منصبی که هست باید وظیفه خود را در این خصوص انجام دهد و نباید کم کاری دیگران را دلیلی بر عدم تلاش خود بدانیم چرا که اگر اینگونه به موضوع نگاه نکنیم کارها درست پیش نمی‌رود و این ما هستیم که باید جلوی بحران جمعیتی در کشور خود را بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه امروزی و لزوم توجه به این ظرفیت در خصوص تبلیغات جوانی جمعیت گفت: امروزه دیگر ذائقه جوانان عوض شده است و بیشتر از هر چیزی با فضای مجازی ارتباط دارند و ما نیز باید از این فضا استفاده کنیم و بحث نگرانی‌های جمعیتی و کارهایی را که باید بکنیم از طریق این رسانه مجازی به جوانان آموزش دهیم و آن‌ها را ترغیب به ازدواج، فرزندآوری و مقابله با سالمندی جمعیت کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر کشور و به منظور تصمیم‌گیری و انجام اقدامات لازم و به موقع در خصوص بحث سالمندی کشور و نیاز جامعه به فرزندآوری و به تبع آن در وزارت بهداشت به عنوان یکی از وزارتخانه‌های کلیدی و دخیل در این خصوص و در کلیه استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل شده است و در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز جلسات آن به صورت ماهانه تاکنون برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد