Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا جمعه چهارم شهریور ماه با حضور تکواندوکارانی از ۲۸ کشور آسیایی در ویتنام آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور ۲۸۵ تکواندوکار به مدت 2 روز در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا جمعه در روز نخست این رقابت ها، تکواندوکاران اوزان ۴۵-، ۵۱-، ۵۹-، ۶۸- و ۷۸- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۲-، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم در گروه دختران به میدان می‌روند که تیم اعزامی ایران در همه اوزان نماینده دارد.

  مراسم قرعه کشی این رقابت ها صبح امروز با حضور کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار و تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.   در گروه مردان و در وزن ۴۵- کیلوگرم یاسین ولی زاده دور نخست «عبدالله الشهرانی» از عربستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «سایپراساد» از هند می رود. در این وزن ۱۳ تکواندوکار حضور دارند که ولی زاده در صورت برتری در این 2 مبارزه برای صعود به دیدار نهایی، باید با یکی از تکواندوکاران ژاپن، تایلند یا هنگ کنگ مبارزه کند.   در وزن ۵۱- کیلوگرم ۱۵ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند که امیررضا قربانی در اولین دیدار «رنزو گاولینس» از فیلیپین را پیش رو دارد و سپس به مصاف ویتنام و عراق می‌رود. وی در نیمه نهایی یکی از تکواندوکاران اندونزی، هند، چین یا هنگ کنگ را پیش رو خواهد داشت.   ۱۷ تکواندوکار در وزن ۵۹- کیلوگرم ثبت نام کرده‌اند که امیرحسین ملکی دور نخست «باهان داری» از نپال را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده ژاپن و فیلیپین می‌رود. در قسمت بالای جدول هم تکواندوکاران عمان، کره جنوبی، اندونزی، چین و هند برای صعود به نیمه نهایی مبارزه می‌کنند.   آرش وزیری در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۴ تکواندوکار حضور دارند، در اولین دیدار به مصاف «رنزو بالیدو» از فیلیپین می‌رود و در ادامه برنده هنگ کنگ و ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. یکی از تکواندوکاران مالزی، هند یا قزاقستان حریف وزیری در نیمه نهایی خواهد بود.   در وزن ۷۸- کیلوگرم محمد امین کارساز ابتدا با «یو فان» از چین مبارزه می‌کند و در برای صعود به فینال با برنده مبارزه تایلند و کره جنوبی پیکار می‌کند. در این وزن ۹ تکواندوکار وزن کشی کرده‌اند.   در گروه دختران و در وزن ۴۲- کیلوگرم سوگند شیری در اولین دیدار «گلشن اسماعیلوف» از ازبکستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و نپال برای صعود به فینال مبارزه می‌کند. در این وزن ۹ تکواندوکار حضور دارند.   در وزن ۴۶- کیلوگرم که ۱۲ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، سوگل شیری بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه ویتنام و هنگ کنگ می‌رود. یکی از نمایندگان  فیلیپین، چین یا مالزی در مرحله نیمه نهایی حریف شیری خواهد بود.   ۱۱ تکواندوکار در وزن ۵۲- کیلوگرم وزن کشی کرده‌اند که مبینا نعمت زاده دور نخست «جیسئون چول» از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس به مصاف «نوزی کازانبک» از قزاقستان می‌رود. نعمت زاده در مرحله نیمه نهایی یکی از تکواندوکاران نپال، ویتنام یا فیلیپین را پیش رو خواهد داشت.   پونه جعفر صالحی در وزن ۵۹- کیلوگرم که ۱۱ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست استراحت داشته و سپس با برنده چین و نپال مبارزه می‌کند. وی در مرحله نیمه نهایی برنده مبارزه هند و مغولستان را پیش رو خواهد داشت.   در وزن ۶۸- کیلوگرم الهام حقیقی در اولین دیدار با «جین» از چین مبارزه می‌کند و سپس در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از تکواندوکاران مغولستان، هند یا کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۰ تکواندوکار حضور دارند.   گفتنی است هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه پسران برعهده وحید عبداللهی است؛ ابراهیم افتخاری و یوسفعلی حاجی پور دستیاران وی هستند. در گروه بانوان راضیه آقاجانپور سرمربی، آتنا دلیر و فاطمه نعمتی دستیاران او هستند. غلامحسن ذوالقدری سرپرست و جعفر رنجبرپور مدیر تیم هستند.

منبع: دانا

کلیدواژه: تکواندوکار حضور دارند پیش رو خواهد یکی از تکواندوکاران مرحله نیمه نهایی اولین دیدار برای صعود کره جنوبی دور نخست هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند